معاون استانداری فارس گفت: هزار و ۳۷۷ طرح روستایی و فراگیر، مبلغ ۲۳۵ میلیارد تومان تسهیلات از بانک‌های عامل دریافت و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۶۶۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴ 09 October 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: یدالله رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری فارس گفت: با توجه به پرداخت این میزان تسهیلات به طرح‌های روستایی و فراگیر، کمیته نظارت برای بررسی پیشرفت کار این طرح‌ها طبق آئین نامه مربوطه در استان تشکیل می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در استان فارس تسهیلات به صورت پلکانی و با توجه به مرحله‌ی پیشرفت طرح پرداخت می‌شود، تیم نظارت می‌تواند نقش موثری در بهره وری و اشتغالزایی و ممانعت از انحراف احتمالی در طرح‌ها داشته باشد.

رحمانی گفت: جایگاه استان فارس در طرح‌های مصوب روستایی رده هفتم و در طرح‌های مصوب فراگیر سیزدهم کشور است.

معاون استانداری فارس یادآور شد: تعداد هفت هزار و ۹۵۳ طرح در کمیته فنی اشتغال استان فارس بررسی و از این تعداد پنج هزار و ۸۳۶ طرح مصوب شده است.

رحمانی اظهار داشت: یک هزار و ۴۷۸ طرح با مبلغ ۲۷۷ میلیارد تومان در بانک‌های عامل منعقد شده که انتظار می‌رود با اجرای آن‌ها ۱۴ هزار ۲۹ نفر اشتغالزایی در استان به دنبال داشته باشد.

او با اشاره به طرح‌های ملی اشتغال روستایی و فراگیر استان فارس، گفت: تاکنون از میان طرح‌های ارسال شده به کمیته فنی اشتغال کشور، ۲ طرح در حوزه اشتغال فراگیر و روستایی به مبلغ ۲۹۰ هزار میلیون ریال مصوب شده و انعقاد قرارداد با بانک عامل برای پرداخت انجام شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار