رئیس شورای شهر یزد:
رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بزودی شهردار جدید یزد انتخاب می‌شود.
کد خبر: ۶۶۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 07 October 2018

غلامعلی سفید در یک‌صد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک به این حافظان امنیت، گفت: نیروی انتظامی در دنیا در کنار مردم، برای مردم و در لحظه‌های نیاز مردم حضور جدی دارند.

وی با اشاره به اینکه در کشور ما، حضور مؤثر نیروی انتظامی به‌خوبی احساس می‌شود، افزود: نیروی انتظامی یکی از نیروهایی است که موردتوجه همه قرارگرفته و همه به آن‌ها احترام می‌گذارند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: در هرلحظه که خطر جامعه را تهدید می‌کند و مشکلی برای جامعه پیدا می‌شود، نیروی انتظامی جان‌برکف در سطح شهرها و روستاها و مکان‌های موردنیاز حضور دارند و چنانچه تهاجمی باشد، در کنار نیروی نظامی دیگر حرکت‌های مناسب خود را انجام خواهند داد.

سفید بابیان اینکه نقش نیروی انتظامی را نیز در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم و خوشبختانه آن‌ها در دل مردم جای دارند، اظهار داشت: نیروهای انتظامی در بین مردم جایگاه بسیار خوبی دارند و خدمات مناسبی را در نقاط آسیب خیز یزد داشته‌اند و شورای اسلامی شهر یزد اعلام آمادگی می‌کند که در این زمینه به نیروی انتظامی کمک کند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله به‌زودی شهردار یزد انتخاب خواهد شد و چنانچه به نتیجه برسیم به استحضار مردم خواهیم رساند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار