عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کشور مشکل دلار ندارد و نظام عزم خود را جزم کرده تا تمام کالاهای اساسی کشور با ارز ۴۲۰۰ تومانی به کشور وارد شود، و در این زمینه هیچ‌گونه مشکلی در کشور وجود ندارد.
کد خبر: ۶۶۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ 06 October 2018

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره مشکلات معیشتی و اقتصادی حاکم بر کشور اظهار داشت: مجلس با تعامل با قوای دیگر تمام کالاهای اساسی مردم را با ارز ارزان‌قیمت در اختیار آن‌ها قرار دهد.

وی با تأکید بر وضعیت خزانه و وضعیت ارزی کشور افزود: کشور مشکل دلار ندارد و نظام عزم خود را جزم کرده تا تمام کالاهای اساسی کشور با ارز 4200 تومانی به کشور وارد شود، و در این زمینه هیچ‌گونه مشکلی در کشور وجود ندارد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تدابیر نظام در برابر تحریم‌ها و حوادث جدید گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده خزانه تا حدود زیادی پر بوده و کشور مشکلی در این زمینه ندارد.

امیرآبادی با انتقاد از سیاست افسارگسیخته مدیریت ارز در کشور عنوان کرد: خزانه در زمینه دلار مشکلی ندارد و آن چیزی که سبب عصبانیت و دلسردی مردم می‌شود بی‌نظمی و بی‌برنامگی در این زمینه است.

وی با تأکید بر عدم کمبود کالا و اقلام در کشور ابراز کرد: کمبود کالا و جنس جنگ روانی بوده تا مردم را نسبت به هجوم به فروشگاه و خرید بیش‌ازحد نیاز خود تشویق کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس 3 ماه است که به دولت فشار می‌آورد تا کارت خرید کالا را عملیاتی کرده و آن را در اختیار مردم قرار دهد که اگر این اقدام انجام شود آرامش روانی به جامعه بازگشته و احساس اطمینان در بین مردم برای خرید ارزان کالاهای اساسی ایجاد می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار