رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد
رئيس هیأت كشتي استان قم گفت: كشتي‌گيران قم سخت مشغول آماده‌سازي براي حضور موفق و كسب عناوين برتر مسابقات قهرماني بزرگسالان كشور هستند.
کد خبر: ۶۶۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۷ 02 October 2018

به گزارش تابناک قم، محسن وزیری، اظهار کرد: اعزام به رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید جهان، حضور در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، میزبانی دوره آموزشی داوران بین‌المللی و برنامه‌ریزی برای حضور در رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان کشور روزهای پرکاری را برای کشتی قم رقم زده است.

وی با اشاره به برنامه‌ فدراسیون کشتی و مشخص شدن حریفان خود در مسابقات گروه (الف) کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان ایران، ابراز کرد: بر اساس بخشنامه فدراسیون، این پیکارها روزهای 23 تا 25 آبان ماه به میزبانی شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت کشتی استان قم بیان کرد: کشتی فرنگی قم همواره حضوری موفق در رقابت‌های کشوری رده‌های سنی مختلف اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان داشته و یقینا در این دوره از مسابقات نیز با انگیزه و آمادگی کسب رتبه‌های برتر اوزان مختلف به میدان می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: تیم منتخب هیأت کشتی قم در گروه نخست این رقابت‌ها باید با تیم‌های تهران، لرستان، خوزستان، فارس، البرز، مازندران، کردستان، توابع تهران و اردبیل به رقابت بپردازد، در حالی که مسابقات در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم بدون ارفاق وزن برگزار می‌شود.

وزیری با اشاره به شرایط سنی کشتی‌گیران برای حضور در این پیکارها، عنوان کرد: کشتی‌گیران متولد دهم دی‌ماه سال 1380 و بزرگتر مجاز به شرکت در این مسابقات هستند، ضمن اینکه کشتی‌گیران باید اصل شناسنامه و کارت ملی، کارت بیمه ورزشی و معرفی‌نامه هیات کشتی را ارائه کنند.

وی عنوان کرد: در پایان این پیکارها از کشتی گیران برتر هر وزن با حکم و اهدای مدال تجلیل می‌شود، ضمن اینکه تیم‌های تیم‌های اول تا سوم این مسابقات کاپ قهرمانی می‌گیرند و سالن خانه کشتی اندیمشک همزمان میزبان کلینیک داوران قضاوت کننده و همچنین کلینیک مربیان خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار