مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استان تشریح کرد:
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در سطح استان در حال توزیع روغن در استان هستیم. همچنین رب گوجه مورد نیاز استان از خارج از خوزستان بارگیری شده و برای حمل به استان آماده است تا پس از ورود در استان توزیع شود.
کد خبر: ۶۶۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 04 October 2018

امید بن عباس اظهار کرد: از روز شنبه تا کنون بیش از 800 تن روغن در سطح استان توزیع شده و یا در حال توزیع است و روند توزیع ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به توزیع روغن در خوزستان مشکلی از نظر تامین روغن در انبارهای استان وجود نخواهد داشت.

بن عباس، در خصوص مساله تامین رب گوجه مورد نیاز مردم تصریح کرد: اکنون حجم قابل توجهی از رب گوجه مورد نیاز استان از خارج از خوزستان بارگیری شده و برای حمل به استان آماده است تا پس از ورود در استان توزیع شود.

بن عباس ادامه داد: همچنین از کارخانه مجید در استان نیز رب گوجه مورد نیاز مردم خوزستان در حال توزیع است و تا دو سه روز آینده انبارهای استان در بحث رب گوجه به سطح مورد نظر خواهند رسید و مشکلی در این زمینه نیز وجود ندارد.

وی، در خصوص تامین شیر مورد نیاز استان اظهار کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته برگزار کردیم، تمهیداتی اندیشیده شد تا شیر خام تولید شده از سطح استان جمع‌آوری شود و حجم بیشتری در اختیار کارخانه‌های لبنیاتی استان قرار بگیرد تا این شرکت‌ها با افزایش ظرفیت تولید و توزیع همه محصولات خود در درون استان اقدام کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار