با برگزاری دوره‌های آموزشی؛
دوره آموزشی آشنایی با معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی (فرق و ادیان کاذب نوظهور) ویژه مربیان مهدهای کودک و مراکز شبانه‌روزی بهزیستی استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 27 September 2018

به گزارش تابناک قم، معاون اجتماعی بهزیستی استان قم اظهار داشت: یکی از مصادیق جنگ علیه جمهوری اسلامی، جنگ نرم است و دشمن در پوشش جنگ نرم و ترویج و تبلیغ پنهان و آشکار فرقه‌ها و عرفان‌های کاذب و نوظهور درصدد ضربه زدن به اعتقادات دینی و باورهای مذهبی جامعه است.

مریم علی شیری افزود: با عنایت به رسالت ذاتی بهزیستی در خصوص مهدهای کودک، مراکز شبانه‌روزی و ... با همکاری و هماهنگی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قم دوره آموزشی توجیهی آشنایی با معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی (فرق و ادیان کاذب نوظهور) جهت مدیران و مربیان مهدهای کودک، مربیان مراکز شبانه‌روزی و مددکاران پایگاه‌های خدمات اجتماعی بهزیستی استان قم در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء حوزه علمیه قم برگزار شد.

وی افزود: ادیان کاذب و معنویت‌های نوظهور با تکثرگرایی، شک‌گرایی، احساس‌گرایی و خودمحوری معنوی درصدد دگرگونی فرهنگ دینی و ایجاد شک و تردد در باورهای مذهبی جامعه هستند.

معاون اجتماعی بهزیستی استان قم ادامه داد: دشمن سرمایه گذاری‌های عظیم و برنامه‌ریزی‌های بلند مدتی برای تولید و توسعه جنبش‌های معنوی نوظهور انجام داده است که در صورت بی‌تفاوتی متولیان فرهنگی و آموزشی این فعالیت‌های مخرب می‌تواند نسل جدید و فرزندان ما را مورد آسیب قرار دهد.

وی اظهار داشت: بهزیستی به سهم خود و با استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه و مبلغان حوزوی هرساله دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی توجیهی لازم را برای مربیان مراکز خود برگزار می‌کند که این دوره هم با تدریس اساتید برجسته حوزه علمیه قم و در مدرسه دارالشفاء برگزار شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار