مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم حرکت صنعت گردشگری دنیا به سمت فناوری‌های نوین و سایبری را مورد توجه قرار داد و گفت: استان قم نیز برای تجهیز شدن به ابزار الکترونیک و سامانه‌های سایبری اقدامات لازم را به عمل آورده است.
کد خبر: ۶۶۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹ 27 September 2018

به گزارش تابناک قم، حمید یزدانی در همایش روز جهانی گردشگری که ظهر امروز در تالار بزرگ شهر برگزار شد، استان قم را دارای پتانسیل‌های بزرگ گردشگری دانست و اظهار داشت: در استان قم که به‌عنوان نقطه مرکزی گردشگری کشور است، روز گردشگری گرامی داشته شده و بر پویایی صنعت گردشگری ارج نهاده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم با اشاره به ویژگی‌های گردشگری استان قم، مطرح کرد: استان قم از بقاع متبرکه، کویر نوردی، طبیعت، صنایع‌دستی و سایر عناصری که می‌تواند به اشتغال‌زایی یاری رساند را داراست و تمامی این موارد می‌تواند به ایجاد سرمایه منجر به شود.

یزدانی با تأکید بر مواهب پیشرفت گردشگری برای توسعه استان، عنوان کرد: استان قم سرمایه‌های ایجاد شده و بسترهای فراهم شده می‌تواند به ارتقاء کیفیت زندگی مردم استان کمک کرده و بهبود زیرساخت‌های کشور را تسریع کند.

وی حرکت صنعت گردشگری دنیا به سمت فناوری‌های نوین و سایبری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: با توجه به ‌سرعت و شتاب روزافزون توسعه در دنیا، چاره‌ای جز بهره‌مندی از امکانات نوین و بسترهای مجازی وجود ندارد و سال جاری به‌عنوان سال الکترونیک در دنیا مطرح است و استان قم نیز برای تجهیز شدن به ابزار الکترونیک و سامانه‌های سایبری اقدامات لازم را به عمل آورده است.

یزدانی با تقدیر از فعالان بخش گردشگری و صنایع‌دستی استان، تأکید کرد: چشم‌انداز بخش گردشگری استان قم، جذب حداکثری زائر و گردشگر به استان بوده و در این راستا از خدمت‌گزاران و عاملان اجرای گردشگری مذهبی استان تجلیل به عمل می‌آید و همچنین از سند آیین مراسم عاشورای چهل‌اختران رونمایی می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار