دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی از ثبت نام بیش از ۳۵۰ اثر در سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 27 September 2018

 عباس گلرسان دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با بیان اینکه تاکنون، ۳۵۹ فیلمساز در این جشنواره ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد ۲۲۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

گلرسان افزود: از میان آثار، ۲۳۳ اثر در بخش داستانی و ۱۲۶ اثر در بخش مستند ثبت نام شده است که کوتاه‌ترین فیلم ارسالی یک دقیقه و بلندترین ۳۰ دقیقه است.

وی با اشاره به اینکه کمترین سن کارگردان شرکت کننده در جشنواره ۱۷ سال و بیشترین سن، ۶۸ سال است گفت: بیشترین آثار ارسال شده به جشنواره از استان تهران است.

دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی، به اجرای طرحی جدید با هدف جذب بیشتر مردم به هنر سینما و جشنواره رضوی اشاره کرد و افزود: یک گالری را در سطح شهر یزد ایجاد خواهیم کرد تا با نصب تک تک آثار، تفکر رضوی در بین آحاد مردم ترویج یابد.

به گفته گلرسان، سیزهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی در بخش اصلی شامل بخش داستانی کوتاه و بخش مستند کوتاه و همچنین در بخش جنبی شامل برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی است.

این جشنواره ۲۷ تا ۳۰ آبانماه ساجاری با معرفی آثار برتر در هر بخش به کار خود پایان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار