کد خبر: ۶۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸ 24 July 2015
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ساوجبلاغ گفت: طی یک سال گذشته کمیته امداد ساوجبلاغ با پرداخت کمک هزینه بلاعوض خرید مسکن، زمینه خانه‌دار شدن 90 خانواده از مددجویان تحت حمایت این شهرستان را فراهم کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز، شاپور قاسمی اظهار داشت: در طول سال گذشته کمک هزینه خرید مسکن برای 90 خانواده از خانواده‌های تحت حمایت مددجویان کمیته امداد پرداخت شده که سهم مساعدت بلاعوض ما برای خانه‌دار شدن افراد تحت حمایت، رقمی معادل 600 میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: در این راستا، سهم قابل توجهی نیز از سوی خیرین برای خانه‌دار شدن مددجویان شهرستان ساوجبلاغ پرداخت شده است.

این مسئول گفت: در طول سال گذشته به 200 نفر از مددجویان تحت حمایت نیز کمک هزینه اجاره مسکن از سوی کمیته امداد کمک شده است.

قاسمی از کمک به درمان سوءتغذیه کودکان خبر داد و افزود: کمک هزینه سوءتغذیه با تشخیص اداره بهداشت و درمان به 300 کودک زیر شش سال نیازمند این شهرستان و با تحویل سبد تغذیه‌ای جمعا به ارزش 250 میلیون تومان انجام شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ساوجبلاغ، توانمندسازی مددجویان را یکی دیگر از اهداف مهم این نهاد بیان کرد و یادآور شد: در سال گذشته 3 هزار و 900 نفر از مددجویان دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای که نیاز بازار کار بوده را گذراندند.

وی خاطرنشان کرد: 2 هزار و 400 نفر از افراد آموزش‌دیده شامل زنان سرپرست خانوار و 800 نفر از آنها برای اشتغال به شرکت‌ها و موسسات معرفی شده و یک‌هزار و 90 نفر از آنها نیز وام اشتغال دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار