معاون فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم در مجموعه ایثارگران نیروی انتظامی بتوانیم طرح‌‌های نو که ارتقای سطح معیشت کارکنان این نیرو و همچنین ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت است را اجرایی کنیم.
کد خبر: ۶۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱ 23 July 2015
سردار محمدتقی عصار دقایقی پیش در همایش نکوداشت اسوه‌های ایثار در هتل معین اظهار کرد: بر‌اساس تاکیدات و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی همواره تلاش می‌کند با ارائه خدمات مطلوب و ارتقای سطح فرهنگ ایثار و شهادت در بین کارکنان خود بخش کوچکی از فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران را جبران کند.

وی افزود: در این راستا برنامه‌ای با عنوان نکوداشت اسوه‌های ایثار به منظور تکریم و تجلیل از همسران، فرزندان و والدین شهدای نیروی انتظامی برنامه‌ریزی شد که نخستین دوره آن امروز برگزار می‌شود.

معاون فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نخستین دوره نکوداشت اسوه‌های ایثار که امروز در مشهد مقدس برگزار می‌شود ویژه همسران و فرزندان نیروی انتظامی طی سال‌های 89 تا 94 است.

عصار یادآور شد: همسران شهدا اسوه‌های ایثار و شهادت هستند که هم نقش پدری و هم نقش مادری را برای فرزندان شهدا ایفا کردند و فرزندان شهدا امروز وظیفه سنگینی برعهده دارند که این وظیفه در دست گرفتن پرچم پدران و به اهتزاز درآوردن این پرچم در عرصه‌های جهانی است.

وی اظهار کرد: امیدواریم در مجموعه ایثارگران نیروی انتظامی بتوانیم طرح‌‌های نو که ارتقای سطح معیشت کارکنان این نیرو و همچنین ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت است را اجرایی کنیم.

معاون فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در این نکوداشت ایثار 59 خانواده شهید از 8 استان اصفهان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، خوزستان، گلستان، مازندران و خراسان رضوی حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار