رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانداری قم گفت: نیروی انسانی شایسته موجب رشد و تعالی در عرصه‌های مختلف می‌شود.
کد خبر: ۶۵۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ 03 September 2018

به گزارش تابناک قم، سید حسن رضوی در آئین تقدیر از کارمندان نمونه استان قم در تالار معصومیه فرمانداری قم عنوان کرد:جشنواره شهید رجایی هر سال با هدف معرفی دستگاه‌های خدمت رسان و شناسایی و تقدیر از خادمان مردم و نظام اسلامی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در تلاش است عملکرد دستگاه‌های اجرایی را ارزیابی کرده و بهترین ها را برگزیند، بر این اساس ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان از نیمه دوم سال گذشته آغاز شد.

رضوی بیان کرد: در این جشنواره ارزیابی‌ها بر اساس مولفه ها و شاخصه‌های مهمی صورت گرفت، ضمن اینکه در سال 96 دوره‌های آموزشی نیز دنبال شد.

وی اظهار کرد: نیروی انسانی شایسته موجب رشد و تعالی در عرصه های مختلف می شود و بر این اساس باید به شناسایی نیروهای شایسته پرداخت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم خاطرنشان کرد: با ارسال بخشی از مستندات، کار ارزیابی انجام شد و با نظر استاندار قم و جمع بندی‌های نهایی، پنج دستگاه برتر در 5 گروه تخصصی و سه دستگاه در شاخصه‌های عمومی انتخاب شدند.

وی گفت: به طور کلی از هر 5 هزار کارمند در بدنه دستگاه‌های اجرایی یک کارمند مطابق با شاخصه‌ها انتخاب شد.

رضوی اظهار کرد: نیروی انسانی متعهد زمینه بهره‌وری و تحقق اهداف را فراهم می‌کند، از این رو باید توجه ویژه‌ای به شاخص‌های نیروی انسانی داشت؛ برخلاف آن چه تصور می‌شود، نیروی انسانی هزینه نیست، بلکه یک سرمایه بزرگ است، بی شک منابع انسانی از جایگاه والایی در توسعه کشور برخوردارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار