به همت اداره کل ورزش و جوانان استان یزد
مدیر خانه جوان ابرکوه گفت: اولین خانه جوان ابرکوه باهدف جذب نخبگان جوان، شناسایی استعدادهای برتر و فراهم کردن زمینه بروز خلاقیت‌های آنان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۶۴۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ 28 August 2018

 اولین «خانه جوان» از میان شهرستان‌های استان یزد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و زیرمجموعه آن در شهرستان، احداث و با رأی شورای اجرایی، سید سجاد ابطحی به‌عنوان مدیر آن انتخاب شد.

ابطحی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: خانه جوان ابرکوه متشکل از اعضای 4 موسسه مردم‌نهاد (دارای مجوز) که موضوع فعالیت آنان امور جوانان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اشتغال، ازدواج، آسیب‌های اجتماعی و ... است، تحت نظارت اداره ورزش و جوانان شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه عضویت در این خانه برای عموم جوانان و سمن‌ها آزاد است، تصریح کرد: خانه جوان تلاش دارد با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و پتانسیل‌های فعال در شهرستان، ضمن استعدادیابی و شناسایی افراد توانمند، زمینه بروز خلاقیت‌های آنان را فراهم کند.

مدیر خانه جوان ابرکوه، افزود: این مجموعه در نظر دارد در اولین گام از جوانان با تخصص‌های مختلف دعوت به عضویت نموده و در ادامه با تشکیل کمیته‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلف و با توجه به نیاز روز جامعه و جوانان، برگزار کند.

ابطحی اذعان کرد: هم‌اکنون مهم‌ترین اولویت‌های خانه جوان ابرکوه با توجه به وضعیت فعلی کشور، ازدواج، اشتغال، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پُر کردن اوقات فراغت جوانان به بهترین شکل مفید است.

وی همچنین از تشکیل اتاق فکر و ایده پردازی خبر داد و اضافه کرد: برپایی همایش‌ها و جشنواره‌ها، ایجاد شادی و نشاط، دعوت از فعالان اقتصادی و خیّرین و کسانی که نذر فرهنگی دارند نیز در دستور کار ما قرار دارد.

این جوان ابرکوهی عنوان کرد: شعار خانه جوان ابرکوه این است که این فرصت برای همه جوانان با هرگونه تفکر و دیدگاه بوده و به دور از هرگونه جناح‌گرایی در راه نیل به اهداف خود، روبه‌جلو حرکت می‌کند.

ابطحی ضمن تقدیر از احمد طالبی معاون جوانان اداره کل بابت همکاری در راه‌اندازی مجموعه نامبرده، گفت: افزایش دادن تعداد سمن‌های موجود به دو برابر طی یک برنامه دوساله باهدف آشنایی مردم با این‌گونه مؤسسات و افزایش سطح مشارکت‌های اجتماعی آنان، یکی از چشم‌اندازهای خانه جوان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار