مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: یک میلیون و 56 هزار و 712 گردشگر در تعطیلات عید فطر امسال وارد همدان شدند.
کد خبر: ۶۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴ 21 July 2015
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: یک میلیون و 56 هزار و 712 گردشگر در تعطیلات عید فطر امسال وارد همدان شدند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان ریحان سروش مقدم افزود: از این تعداد گردشگر 540 هزار نفر در تاسیسات اقامتی شامل هتل ها، مهمانپذیرها ، سوییت آپارتمان ها و اماکن پیش بینی شده که برای اسکان گردشگران در نظر گرفته شده بود اقامت کردند.

وی اضافه کرد: در سه روز تعطیلات که به مناسبت فرا رسیدن عید فطر آغاز شد از یک میلیون و 56 هزار و 712 گردشگر ورودی به استان همدان، 618 هزار و 803 نفر از اماکن تاریخی توریستی همدان بازدید کردند.

وی اظهار کرد: از این تعداد گردشگر غار علیصدر با میزبانی از بیش از 16 هزار نفر گردشگر در روز بالاترین آمار را به خود اختصاص داد و پس از آن آرامگاه بوعلی سینا ، گنجنامه، هگمتانه و دیگر اماکن گردشگری مورد بازدید قرار گرفتند و همچنین گنبد علویان هم کمترین بازدید را داشته است.

وی ادامه داد: در تعطیلات اخیر ظرفیت اقامتی هتل های استان 100 درصد تکمیل بود و شش هزار چادر توسط ستاد هماهنگی سفر برای گردشگران استان برافراشته شد.

استان تاریخی همدان با یک هزار و 800 اثر تاریخی و تفریحی در تعطیلات عید سعید فطر سال گذشته میزبان 830 هزار نفر مسافر و گردشگر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار