رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: 200 سانحه رانندگی سه روز گذشته در مسیرهای درون شهری این استان رخ داده است.
کد خبر: ۶۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳ 21 July 2015
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: 200 سانحه رانندگی سه روز گذشته در مسیرهای درون شهری این استان رخ داده است.

به گزارش ایرنا؛سرهنگ حسین طلایی افزود: ورود مسافران و گردشگران نوروزی از روز پنجشنبه به همدان آغاز شد و در تعطیلات عید فطر شاهد ترافیک روان در برخی از مسیرها بودیم.

وی اظهار کرد: 15 سانحه جرحی در همین مدت زمان رخ داد که بر اثر آن 19 نفر از شهروندان مجروح و مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

ریس پلیس راهور استان همدان بیان کرد: بی توجهی به جلو و تردد با سرعت غیرمجاز مهمترین علت بروز سوانح درون شهری همدان در سه روز تعطیلات بوده است.

سرهنگ طلایی افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته بیشترین میزان سوانح در مسیر گنجنامه، بلوار یادگار امام خمینی(ره) و بلوار ارتش رخ داده است.

وی با ذکر اینکه تنها یک سانحه فوتی در این مدت زمان به وقوع پیوست اظهار کرد: یک خانم حدود 23 ساله در این سانحه جان باخت.

وی توضیح داد: یکدستگاه خودرو 206 با سرعت بسیار بالا از بلوار بعثت وارد بلوار شهید احمدی روشن شده بود که به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه پهلوی راست خودرو با تیر چراغ برق وسط بلوار برخورد کرد.

رییس پلیس راهور همدان اضافه کرد: محدودیت سرعت در زیرپل پژوهش 50 کیلومتر در ساعت است ولی شدت سانحه گویای این است که راننده خودروی 206 با حدود سه برابر سرعت تردد کرده است.

وی گفت: با توجه به اینکه سرعت عامل وقوع بیشتر سوانح است به رانندگان توصیه می شود با سرعت مطئنه تردد کنند.

500 هزار دستگاه وسیله نقلیه و موتورسیکلت در استان همدان تردد دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار