مدیرکل ارشاد استان تهران تاکیدکرد؛
دیدارهای مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با فرماندار و هنرمند جانباز ٧٠%موسیقی، آزاده و حافظ کل قرآن کریم و مسئولین انجمن های هنری و سینمایی شهرستان فیروزکوه
کد خبر: ۶۴۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 19 August 2018

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، با جمارانی فرماندار شهرستان و سید احمد حسینی هرانده از جانبازان ٧٠% و روشندل و هنرمند عرصه موسیقی ، سالاری از آزادگان هشت سال دفاع مقدس و حافظ کل قرآن کریم و مسئولین انجمن های فرهنگی – هنری شهرستان فیروزکوه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه :فرماندار ضمن خوشامدگویی توضیحی در خصوص بافت شهرستان و جمعیت و قدمت تاریخی شهرستان مطالبی را عنوان داشت جمارانی در این دیدار از پویایی و زنده بودن عشایر و روستاهای فیروزکوه گفت که در این حوزه کار های فرهنگی هنری انجام گیرد تا از مهاجرتها نیز کاسته شود.در ادامه مدیر کل نیز از ارزش این شهرستان بخاطر شاهراه استانهای سمنان – تهران – مازنداران نیز گفت باید از هنرمندان همجوار جهت برگزاری برنامه های هفته فرهنگی کمک گرفته شود. وی در خصوص جشنواره های عشایری با همکاری میراث فرهنگی نیز مطالبی را عنوان داشت.

در ادامه این دیدارها با سید احمد حسینی هرانده از جانبازان ٧٠% و روشندل و هنرمند عرصه موسیقی شهرستان فیزوزکوه ، دیدار و گفتگو کرد.

وی در ادامه با سالاری، آزاده هشت سال دفاع مقدس و حافظ کل قرآن کریم دیدار نمود. سالاری سابق بر این رئیس اداره ثبت احوال شهرستان فیروزکوه و خادم افتخاری امامزاده اسماعیل(ع) بوده و هم اکنون بعنوان مدرس قرآن کریم در شهرستان فعالیت دارد.

دکترجاودانی در ادامه سفر خود به شهرستان فیروزکوه با مسئولین انجمن های فرهنگی دیدار نمود. در این جلسه که با حضور مسئولین انجمن ها برگزار شد؛ مسئولین انجمن های ادبی ، سینمایی، تجسمی و نمایشی نسبت به ارائه گزارش عملکرد و مشکلات موجود بر سر راه خود، از جمله : کمبود امکانات و تجهیزات و سالن های نمایش و سینما و همکاری در برگزاری نمایشگاهها در سطح استان پرداختند.

مدیرکل ارشاد استان تهران پس از شنیدن دغدغه های مسئولین انجمن ها گفت: امیدوارم تعامل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه با فرمانداری و ارائه دغدغه های امکانات و تجهیزات انجمن ها در شورای برنامه ریزی شهرستان و با توجه به اعلام همراهی فرماندار محترم شهرستان برخی از مشکلات مرتفع گردد. این اداره کل هم، آمادگی خود را جهت برگزاری نمایشگاه ها در سطح تهران و سایر شهرستانها و با معرفی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه اعلام می نماید.

این استاددانشگاه در ادامه گفت: برگزاری هر جشنواره ای باید متناسب با پتانسیل های آن شهرستان باشد؛ که اینجانب از طرح های فاخر و دارای پشتوانه شهرستان فیروزکوه ، استقبال می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار