هتل باباطاهر همدان میزبان فعالان اقتصادی استان همدان بود تا پس از گذشت سه ماه از روز ملی صادرات دیشب صادرکنندگان نمونه همدان معرفی شوند.
کد خبر: ۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰ 22 January 2015

بدون توجه به اینکه مراسم با یک ساعت تاخیر آغاز شد این نکته قابل توجه بود که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان به عنوان یکی از متولیان اصلی این مراسم به علت حضور در دفتر وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم غیبت داشت.

اقدام مثبت و ارزشمندی که در این مراسم انجام شد این بود که از اولین رئیس اداره صنایع اقتصاد و دارایی وقت همدان تا آخرین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان یعنی خانواده مرحوم سیاری برای شرکت در این مراسم دعوت شده بود.

تقی قره داغی، نظام الدین نظریان، علی اکبر الهی، علی اکبر قیام، کوکبی، سید کاظم برقعه ای، محمدباقر فرهادیان،محمد زهیرنیا، احمدی، میر ابوالفتحی، خسرو سامری،فیصل مرداسی، محمدمهدی فرشچی و خانواده مرحوم سعید سیاری روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت پس از انقلاب تاکنون بودند که از آنها تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از محمد حلیفه مدیرکل امور مالیاتی استان همدان و عسگری مدیرکل تامین اجتماعی همدان به سبب همکاری و تعامل با فعالان اقتصادی تجلیل شد.

پس از این افراد نوبت به صادرکنندگان نمونه رسید که البته با گذشت زمان  مجری برنامه به سرعت نام آنها را اعلام‌ می‌کرد تا برای دریافت تندیس، لوح و نشان برتر به روی سن بروند.

خسرو حاتمی با ۸۴۵ امتیاز،امیر چگینی با ۸۳۰ امتیاز، داوود مختارپور با ۸۲۵ امتیاز، بهرام حاتمی با ۸۰۵ امتیاز، مسعود توتونچیان با ۷۹۵ امتیاز، غلامرضا علیزاده با ۷۹۰ امتیاز، علیرضا مختارجوزانی با ۷۸۰ امتیاز،منوچهر رضایی با ۷۷۵ امتیاز، صادق هراتی با ۷۴۵ امتیاز، نصرت الله ابراهیمی با ۷۱۵ امتیاز،عادل بشیری با ۶۹۵ امتیاز و میرسعید حسینی با ۶۲۰ امتیاز ۱۲ صادرکننده نمونه همدان بودند که به ترتیب رتبه اول تا ۱۲ را به خود اختصاص دادند.

البته پس از اتمام مراسم برخی تجار و فعالان اقتصادی استان همدان نسبت به انتخاب صادرکنندگان نمونه استان همدان گلهمند بوده و انتظار داشتند که شاخص‌های انتخاب این افراد باید به درستی بررسی میشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار