معاون دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری ایلام گفت: هر ماه بطور متوسط به 2 هزار درخواست مردمی ثبت شده در سامانه سامد این استان رسیدگی می شود.
کد خبر: ۶۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 21 July 2015
علی اصغر خدیو گفت: یکی از مجاری ارتباط مردم با مسوولان سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت (سامد) با شماره تلفن 111 است.

وی افزود: مردم می توانند در هر کجا نظرات، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود را از دستگاه های اجرایی مختلف از این طریق این سامانه مطرح و پیگیری کنند.

خدیو یادآور شد: هدف از ایجاد این سامانه برقراری شرایط لازم به منظور ارتباط موثر و کارآمد، پاسخگویی سریع و صریح به سوالات و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه های اجرایی، تسهیل دسترسی مردم به مسوولان برای دریافت پیام ها و کاهش دغدغه ها و هزینه ها است.

وی ادامه یداد: سامانه سامد از 2 طریق ارتباط زنده یا آنلاین و ارتباط غیر زنده یا آفلاین به سوالات مردم پاسخ می دهد، در روش زنده کارشناسان این دفتر از ساعت هشت تا 14 روزهای غیر تعطیل از طریق تلفن 111 پاسخگوی سوالات هستند و در روش غیر زنده نیز در ساعات اداری و غیر اداری سوالات متقاضیان ضبط و در اختیار کارشناسان مربوطه قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: ارایه شماره ملی برای دریافت پاسخ سوالات الزامی است و مرکز سامد پس از 10 روز سوال های مردمی را به دستگاه های ذیربط ارسال و پاسخ ارگان های مسوول را در اختیار افراد سوال کننده قرار می دهد.

معاون بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری ایلام گفت: روزانه بطور میانگین 80 سوال و ماهانه 2 هزار سوال در سامانه سامد استانداری ایلام دریافت می شود.

خدیو افزود: پارسال در جریان نخستین سفر رییس جمهوری و هیات دولت تدبیر و امید به این استان به 80 هزار درخواست مردمی تنها در سه روز پاسخ داده شد.

وی یادآور شد: استاندار ایلام نیز روزهای دوشنبه هر هفته در مرکز سامد حضور یافته و بطور میانگین پاسخگوی حدود 30 تا 40 سوال مردمی بصورت آنلاین از طریق تلفن 111 است.

وی خاطر نشان کرد: معاونت بازرسی استانداری قراردادی را با دستگاه های مختلف اجرایی منعقد کرده و این ارگان ها موظف به پاسخگویی به سوالات مردمی از این طریق هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار