رشت - ایرنا - مسابقات فوتسال قهرمانی جام رمضان شهرستان های فومن و صومعه سرا در غرب استان گیلان، با معرفی تیم های برتر پایان یافت.
کد خبر: ۶۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 21 July 2015
به گزارش عصر دوشنبه خبرنگار ایرنا ، در رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان صومعه سرا که به مدت 20 شب در سالن ورزشی شهدای این شهر برگزار شد ، تیم ستارگان صومعه سرا قهرمان شد.

همچنین تیم فوتسال باغ عرشیا در مکان دوم قرار گرفت و تیم فوتسال مصباح الهدی عنوان سوم رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان صومعه سرا را کسب کرد .

در پایان از سوی مسوولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به تیم های برتر لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات تیم های برتر جوایزی اهداء شد .

در رقابت های فوتسال جام رمضان شهرستان فومن نیز تیم های دهیاری حسن آباد و دانشگاه آزاد فومن و شفت با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند .

در دیدار نهایی این دوره از رقابت ها که در سالن ورزشی شهید چمران فومن برگزار شد، تیم دهیاری حسن آباد توانست با نتیجه هفت بر سه تیم دانشگاه آزاد فومن و شفت را شکست دهد و عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کند .

تیم دانشگاه آزاد فومن و شفت نیز عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها را تصاحب کرد ، تیم های شهید فرجود و رستوران دلفین نیز در مکان سوم مسابقات فوتسال جام رمضان فومن قرار گرفتند .

شهرستان های فومن و صومعه سرا در غرب استان گیلان واقع هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار