جام باشگاه‌های والیبال آسیا/میانمار ۲۰۱۸؛
تیم والیبال خاتم اردکان نماینده کشورمان با خلق شگفتی دیگر در مصاف با نماینده ویتنام و برد سه بر صفر اين تيم به جام باشگاه‌های آسیا رسيد.
کد خبر: ۶۳۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸ 06 August 2018

«محسن ملت اردکانی» مدیر عامل والیبال خاتم اردکان گفت: بعد از درخشش بازیکنانمان در مرحله گروهی رقابت‌های والیبال آسیا عصر یکشنبه، تیم خاتم نماینده کشورمان در این رقابت‌ها در مسابقه‌‌ای حساس به مصاف «خان هائوی» ویتنام رفت و در پایان با شایستگی سه بر صفر حریف خود را شکست داد .

وي با اشاره به قدرت تیم ویتنام و آمادگی متقابل بازیکنانش، خاطرنشان کرد: ما بازی به بازی شرایط سختتری را تجربه می‌کنیم و امروز نشان دادیم که خاتم اردکان، نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها به عنوان یک تیم شهرستانی اتفاقی به عنوان دومی لیگ برتر دست نیافته و برای این روزهای بزرگ برنامه داشته‌ایم .

وی با ابراز امیداری به این که بازیکنان خاتم برای مدال طلای این دوره از رقابت‌ها خواهند جنگید، گفت: امیدوارم در فینال نیز بازیکنانمان جسارت و قدرت والیبال ایران را به رخ حریف خود بکشانند .

گفتنی است تیم والیبال خاتم اردکان نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاههای آسیا ستهای اول تا سوم را با نتایج ٢۵ بر ۱٨، ٢۵ بر ٢٣ و ٢۵ بر ۱٩ به نفع خود پایان داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار