مدرسه تابستانی یادگیری الکترونیکی در شیراز آغار به کار کرد.
کد خبر: ۶۳۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 05 August 2018

تابناک فارس به نقل از صدا وسیما:  این مدرسه با حضور حدود ۲۰ شرکت کننده از دانشگاه‌های تهران، اصفهان، شیراز، جیرفت، لرستان، کاشان، شوشتر و جهرم در مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آغاز به کار کرده است و تا هفدهم مرداد ادامه دارد.
رئیس مدرسه تابستانی گفت: محتوای علمی این دوره با حضور کمیته علمی متشکل از متخصصان آموزش یادگیری الکترونیکی و کارشناسان فنی تشکیل و در یک دوره پنج روزه، طراحی شده است.
دکتر مجید رضا فرخی افزود: آشنایی با زیرساخت‌های الکترونیکی و کار با سیستم مدیریت یادگیری، آشنایی با شیوه طراحی آموزشی و اصول چند رسانه‌ای به صورت کاربردی و علمی، آشنایی با نرم افزار تولید محتوای الکترونیکی و آشنایی با دو نرم افزار ساخت بازی در آموزش GAMIFICATION و یادگیری به کمک تلفن همراه و نرم افزار تولید محتوای الکترونیکی با عنوان CAMTASIA از مهمترین سرفصل‌های این مدرسه است.
او، آموزش و توانمند سازی دانشجویان علوم پزشکی در زمینه آموزش‌های مجازی، یادگیری الکترونیکی، شناسایی استعداد‌های برتر دانشجویان در حیطه آموزش‌های مجازی و یادگیری الکترونیکی را از مهمترین اهداف برگزاری این مدرسه تابستانی اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار