مسعود رضایی گفت: درواقع عرصه بر مردم روزبه‌روز تنگ‌تر و سفره آنها روزبه‌روز کوچک‌تر می‌شود. هیچ امیدی هم برای بهبود ندارند. مسئولان هم از نماینده مجلس تا هیات دولت و وزرا همه سعی بر حرف‌درمانی و راهکارهای شعاری دارند.
کد خبر: ۶۳۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ 05 August 2018

تابناک فارس به نقل از شیرازه: هفته گذشته طرح سئوال از رئیس جمهور در 5 محور (عدم موفقیت دولت در کنترل قیمت کالا و ارز، استمرار تحریم های بانکی، عدم اقدام شایسته دولت در خصوص کاهش نرخ بیکاری، رکود اقتصادی شدید چندین ساله، افزایش شتابان نرخ ارزهای خارجی و کاهش شدید ارزش پول ملی) با 80 امضاء اعلام وصول شد.


محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم و اصغر مسعودی نماینده نی ریز و استهبان در مجلس، دو نماینده ای هستند که پای این درخواست را امضاء کرده و ظاهرا 16 نماینده دیگر استان ضرورتی در طرح سؤال از رئیس جمهور در این اوضاع اقتصادی ندیده اند!

طی روزهای گذشته تجمع و اعتراضاتی نسبت به وضعیت اقتصادی در برخی از شهرهای کشور صورت گرفته است.

مسعود رضایی نماینده شیراز در خصوص اعتراضات اخیر مردم در شهر شیراز و استان فارس گفته است: خواسته‌های مردم را دقیق نمی‌دانیم اما آنچه مسلم است نارضایتی عموم مردم از وضع اقتصادی و مشکلات معیشتی است. البته شاید در میان مردم عده‌ای هم اهداف سیاسی داشته باشند اما عمده آنها مسائل اقتصادی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: درواقع عرصه بر مردم روزبه‌روز تنگ‌تر و سفره آنها روزبه‌روز کوچک‌تر می‌شود. هیچ امیدی هم برای بهبود ندارند. مسئولان هم از نماینده مجلس تا هیات دولت و وزرا همه سعی بر حرف‌درمانی و راهکارهای شعاری دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار