رئیس‌پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از پلمب و توقیف یک انبار عمومی به ظن احتکار و قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ 04 August 2018

صابر عباس‌زاده امروز در حاشیه پلمپ یک انبار عمومی در تبریز به ظن احتکار در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: از مردم استان آذربایجان‌شرقی بابت مشارکت در زمینه اخبار و اطلاعات حوزه اقتصادی تشکر می‌کنم.

وی افزود: انباری که با حضور خبرنگاران در آن حاضر شدیم، برابر با اظهار خود مسوول انبار، بیش از ۴ هزار تن برنج هندی از اردیبهشت‌ماه سال‌جاری بارگیری کرده است و تا به امروز حتی یک کیلو برنج برای فروش از انبار خارج نشده همچنین دپوی کالای خارجی از جمله لوازم خانگی نیز مشاهده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: برابر اخبار به دست آمده، جهت شناسایی به این انبار اعزام شدیم و از طرف مسوولان این انبار هیچ مدرک مثبتی ارائه نشد و موضوع ظن به قاچاق و ظن به احتکار مطرح است.

وی ادامه داد: برابر با دستور قضایی، انبار پلمپ و توقیف شده تا پرونده توسط مراجع قضایی پیگیری شود.

عباس‌زاده با بیان اینکه در حوزه نظم اقتصادی استان، تمام محتکران، متخلفان و یا افرادی که به فکر بر هم‌زدن نظم اقتصادی هستند، باید بدانند که پلیس مصمم با مقابله به این افراد است، تصریح کرد: از مردم استان می‌خواهیم هر جا اخبار و اطلاعاتی در حوزه احتکار و ارزاق عمومی مردم، انبار، دپو و غیره مشاهده کردند با پلیس هماهنگ شوند و ما نیز به صورت شبانه‌روزی در خدمت آنها هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار