عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی می‌گوید در فروش سکه‌ها به نام افراد کم توان و به کام دیگران تمام شد.
کد خبر: ۶۳۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 30 July 2018
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی می‌گوید در فروش سکه‌ها به نام افراد کم توان و به کام دیگران تمام شد.

به گزارش خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به مشخص شدن نفر اول خریدار سکه که کارگرخدماتی یک شرکت بوده است، اظهار داشت: در گذشته هم شاهد بودیم به نام افراد در شرایط دیگر استفاده‌های خاص می‌شود، در واقع به نام افراد اقدام می‌شود، اما در پشت صحنه به گام دیگران تمام می‌شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه در گذشته نیز چنین سو استفاده‌هایی صورت می‌گرفت، ادامه داد: سازمان‌های نظارتی می‌توانند پشت پرده این کارگر خدماتی را که به نام او ۲ تن سکه خریداری شده است را برملا کنند تا مشخص شود فرد توان مالی برای تهیه سکه‌ها را داشته یا به نام او چنین اتفاقی رخ داده است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: معمولا این افراد مورد سودجویی قرار گرفته اند و توان مالی برای تهیه این حجم سکه را ندارند.

وی در خصوص دریافت مالیات از خریداران نجوی سکه، بیان داشت: اصل دریافت مالیات اقدام درست و لازم است، البته تاکید داریم که این کار باید همان زمان فروش انجام می‌گرفت.

این نماینده مجلس برای آنکه رد افراد پشت پرده سکه‌های نجومی گم نشود گفت: باید به نوعی تدبیر شود که هویت فردی که به نامش خریداری شده مورد بررسی قرار گیرد تا پشت پرده این ماجرا مشخص شود. /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار