فرمانده انتظامی استان گفت: رسیدگی به کارهای مردم و حفظ تامین امنیت جامعه، همواره در اولویت کارکنان پلیس قرار داشته است.
کد خبر: ۶۳۶۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 30 July 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در یازدهمین کمیسیون تحول کلانتری ها و پاسگاه ها که با حضور پلیس های تخصصی، مسئولان معاونت ها و روسای کلانتری های استان اظهار داشت: خدمت به مردم یک اصل اساسی برای مسئولان است که به خوبی در میان کارکنان و پرسنل انتظامی استان رعایت می شود.

وی افزود: یکی از دستگاه ها و سازمان هایی که بیشترین تعامل و ارتباط مستقیم با مردم را دارد پلیس است، از همین رو شاهد هستیم ماموران با تمام وجود برای رفع مشکلات آن ها و القای آرامش به جامعه تلاش می کنند.

سردار امان اللهی یادآوری کرد: افزایش همکاری های مردم با پلیس در سال اهای اخیر به خوبی ارتباط حسنه آن ها را روشن می کند چرا که امروز آحاد مختلف مردم نیز به خوبی اهمیت حضور پلیس در جامعه را درک کرده اند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه هیچ عاملی نمی تواند ماموران را از خدمت گذاری به مردم بازدارد، افزود: هجمه های گاه و بیگاه رسانه های دشمنان تاثیری در روحیه جهادی کارکنان پلیس در این راستا ندارد.

وی در پایان اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهیم تا مردمی که با هزاران امید و آرزو به ما مراجعه می کنند دلگرم شوند و مطمئن باشند که افرادی هستند که به کار ان ها رسیدگی می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار