مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ۸۰ طرح عمرانی و ورزشی نیمه تمام در سطح این استان باقی مانده و تلاش مجموعه تکمیل این طرح‌ها است.
کد خبر: ۶۳۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 30 July 2018
 مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ۸۰ طرح عمرانی و ورزشی نیمه تمام در سطح این استان باقی مانده و تلاش مجموعه تکمیل این طرح‌ها است.

به گزارش ایرنا، رسول منعم در نشست ماهانه با هیات‌های ورزشی همدان با بیان اینکه پیگیری برای جذب منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل این طرح‌ها در حال انجام است افزود: البته ۲۰ طرح عمرانی ورزشی در همین راستا دهه فجر امسال تکمیل و بهره برداری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: تکمیل این طرح‌ها جزو برنامه‌های اصلی دستگاه ورزش است هر چند اکنون نیز به لحاظ زیرساخت‌های ورزشی جزو استان‌های برتر هستیم.

منعم خاطرنشان کرد: تمامی زیرساخت‌ها در اختیار نخبه‌ها و قهرمانان ورزش استان است و برخورداری از امکانات مناسب ورزشی سبب شد تا بتوانیم به نسبت دوره قبل بازی‌های آسیایی با جهش خیره کننده در کسب سهمیه مواجه شویم.

وی با اشاره به رشد ۳۰۰ درصدی کسب سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی توسط ملی پوشان همدانی گفت: تاکنون ۱۸ سهمیه آسیایی را کسب کرده ایم که این مهم برای نخستین بار در تاریخ ورزش همدان روی داده است.

منعم افزود: از هیات‌های ورزشی که توانسته اند مسیر رشد و شکوفایی این ملی پوشان افتخارآفرین در عرصه بین المللی را فراهم کنند، حمایت همه جانبه خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: هیات‌های ورزشی استان در مجموع پیشرفت خوبی داشته اند و هیات‌هایی که بتوانند رتبه‌های برتر را کسب کنند و یا با قهرمان پروری به مدال‌های خوش رنگ بین المللی برسند، تحت حمایت مالی لازم قرار می‌گیرند.
هم اکنون بیش از ۷۰ هزار ورزشکار در قالب ۵۰ هیات ورزشی در سطح همدان فعالیت دارند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار