دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران که از هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه های ایران در حضور پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل برگزار شد، گلی در برنداشت و دروازه ها بسته ماند.
کد خبر: ۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲ 20 February 2015

 شاگردان فراز کمالوند در مصاف با استقلال تهران به خوبی عمل کرده و این تیم را با تمام ستارگانش در تبریز متوقف کرد.

دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران که از هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه های ایران در حضور پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل برگزار شد، گلی در برنداشت و دروازه ها بسته ماند.

این دیدار عصر /جمعه/ با قضاوت احمد صالحی و کمک های حسین ظهیری و سجاد طوری برگزار شد و قاضی میدان در طول 90 دقیقه پنج بار دست به جیب شد که طی آن علیرضا میرشفیعیان از تیم میزبان و حنیف عمران زاده، سجاد شهباززاده، هاشم بیگ زاده و میلاد شیخ فخرالدینی از تیم میهمان را با کارت زرد جریمه کرد.

 

استقلال تهران با این تساوی هم اکنون با 38 امتیاز در مکان سوم و گسترش فولاد تبریز با 19 امتیاز در مکان سیزدهم قرار گرفته است.

کلانشهر تبریز با دو نماینده (گسترش فولاد و تراکتورسازی) در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور حضور دارد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز:

عده ای به دنبال کارشکنی هستند، مالک باشگاه در هر شرایطی از کادر فنی حمایت می کند

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: عده ای که به دنبال منافع خود هستند، علیه تیم و کادر فنی کارشکنی می کنند که امیدوارم با اعلام حمایتی که مالک باشگاه از کادر فنی در هر شرایطی اعلام کرد این عده دست از این کارها بردارند.

فراز کمالوند عصر جمعه در کنفرانس خبری پس از بازی با استقلال تهران که به تساوی بدون گل انجامید، درجمع خبرنگاران اظهارکرد: این اعلام حمایت که با حضور در رختکن تیم اتفاق افتاد، بهترین پاداش برای کادر فنی است و کادرفنی با تلاش بیشتری در جهت حفظ تیم در لیگ برتر کار خواهد کرد.

وی در خصوص بازی گفت: بازیکنانم به مراتب سرتر از استقلال بودند و اگر از موقعیت ها خوب استفاده می کردیم براحتی می توانستیم برنده بازی باشیم.

کمالوند افزود: حسن این بازی در این بود که حتی یک موقعیت هم به استقلال ندادیم و این نشان دهنده روحیه جنگندگی و مضاعف بازیکنان تیم است.

وی همچنین با انتقاد از تصمیم کمیته انضباطی در خصوص تعلیق محرومیت کرار گفت: اگر محرومیت این بازیکن در بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان که یکی از تیم های رقیب گسترش در انتهای جدول است، اجرا شود و بازی نکند، ان وقت فدراسیون باید پاسخگوی مردم آذربایجان باشد.

وی اضافه کرد: گسترش فولاد متعلق به آذربایجان است و همه باید برای حفظ این تیم در لیگ برتر تلاش کنند.

خبرنگاران کنفرانس خبری را ترک کردند

خبرنگاران در اعتراض به پاسخ ندادن سرمربی استقلال به سووالاتشان، کنفرانس خبری را ترک کردند.

امیر قلعه نویی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در محل کنفرانس خبری حاضر شد و توضیحاتی در خصوص بازی ارایه کرد، اما در ادامه و به دلیل پاسخ ندادن به سووال یکی از خبرنگاران، خبرنگاران محل مصاحبه را ترک کردند و این شاید کوتاه ترین کنفرانس خبری قلعه نویی در لیگ برتر بود.

وی در خصوص این بازی اظهارکرد: بازی خوبی از سوی دو تیم ارایه نشد و وزش باد، کوچک بودن میدان، بازی بسته و موقعیت های کم از کیفیت بازی کاست.

قلعه نویی گفت: از کیفیت بازی بازیکنانم به هیچ عنوان راضی نیستم و هر تیمی در این بازی اگر گل می زد، صد در صد از روی شانس بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار