رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان ایلام از اجرای طرح های تشدید مبارزه با سرقت و نظارت بر بازار ارز، طلا و سکه در شهر ایلام خبر داد.
کد خبر: ۶۳۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ 26 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ امیر همتی  اظهار داشت : پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان در راستای برخورد با متخلفان بازار طلا و ارز اقدام به برگزاری طرحی مشترک با اتحادیه صنف طلا و جواهرات کرده است.

وی تصریح کرد: در این راستا از تعداد ۶۸ صنف طلا فروشی در سطح شهر ایلام بازدید به عمل آمده است.

وی اضافه کرد: تذکرات لازم در خصوص عدم فعالیت غیر مجاز در حوزه مبادلات ارزی به متصدیان داده شد و تعداد ۹ واحد طلا فروشی که فاقد پروانه فعالیت بودند به استناد ماده ۲۷ قانون نظام صنفی اخطاریه پلمب صادر شد.

وی در ادامه افزود: پیرو تاکیدات سلسله مراتب و مسئولان امر ، همچنان به صورت مستمر تا آرام شدن بازار ارز ، طلا و سکه این طرح در دستور کار قرار دارد و با متخلفین این موضوع حسب دستورات قضایی برخورد قاطع و قانونی به عمل می آید.

سرهنگ امیر همتی در خاتمه اظهار داشت: از آنجایی که رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی صنوف بر همه اصناف واجب بوده و تذکرات لازم به اصناف داده شده است از تمامی همشهریان عزیز تقاضا دارند در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این خصوص را با شماره تلفن ۰۸۴۲۱۸۲۲۱۲ در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار