مراسم معارفه مسئول جدید سازمان بسیج رسانه سپاه علی بن ابیطالب(ع)با حضور فرمانده سپاه استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ 24 July 2018

به گزارش تابناک قم، مراسم معارفه مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه علی بن ابیطالب(ع) با حضور سردار احمدی فرمانده سپاه استان قم، معاون نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان، معاونان سپاه استان و اعضای شورای قشر بسیج رسانه در سالن جلسات سپاه علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.

فرمانده سپاه قم در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت اظهار داشت: نظام اسلامی در 40 ساله عمر خود همواره در حال اوج‌گیری و تقابل با نظام‌های سلطه بوده است و در این سال‌ها با رهبری امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، اسلامی ناب به جهانیان معرفی کرده است.

سردار غلامرضا احمدی با انتقاد از نگاه برخی مسئولان به بیرون مرزها ابراز کرد: فضای حاکم بر اجتماع مناسب نیست و متأسفانه برخی از مسئولان با نگاه به بیرون مرزها ظرفیت‌های کشور و نقاط مثبت را به مردم نشان نمی‌دهند و طوری نشان می‌دهند که گویی حل تمامی مشکلات منوط به بیرون از مرزهای ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید جبهه واقعی در فضای مجازی و رسانه‌ها تشکیل شود، افزود: خاکریزهای دفاع مقدس امروز در جبهه فرهنگی و فضای مجازی بوده و سختی‌های این مسیر بسیار دشوارتر از هشت سال دفاع مقدس است که باید با مدیریت جهادی از این کارزار عبور کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان نیز در این مراسم با اشاره به حاکم شدن فضای ناامیدی در کشور تصریح کرد: در چهارماهه نخست سال جاری نه‌تنها میزان صادرات و فروش نفت کاهش نیافته بلکه بیشتر هم شده است ولی دشمنان با راه‌اندازی جنگ روانی به دنبال تخریب جایگاه نظام هستند.

سرهنگ ملاحسنی با تأکید بر اینکه فضای مجازی مسیری دو طرفه بوده که باید از ظرفیت آن بهره برد، خاطرنشان کرد: در مقطع حساس کنونی باید با حفظ روحیه جهادی در حوزه‌های رسانه و فضای مجازی که جولانگاه دشمنی‌های بدخواهان نظام اسلامی بوده حضور داشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم از زحمات عبدالمجید تناور رئیس سابق بسیج رسانه استان تقدیر به عمل آمد و مهدی تاجیک به‌عنوان رئیس جدید بسیج رسانه استان قم معرفی شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار