رئیس مرکز بهداشت و درمان دیلم از ساخت مرکز بهداشتی فاطمه‌زهرا دیلم توسط یک خیر در زمینی به مساحت بیش از 3 هزار متر عنوان کرد.
کد خبر: ۶۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 18 July 2015
تابناک بوشهر: عبدالحسین ناصری صبح امروز در حاشیه مراسم راه‌اندازی اورژانس دیلم که به همت این خیر دیلمی انجام شد، اظهار داشت: امروز با همکاری و مشارکت آقای صادقی خیر دیلمی اورژانس دیلم راه‌اندازی و تجهیز شد و هم‌اکنون نیز با مشارکت وی مرکز بهداشتی، درمانی حضرت فاطمه زهر(س) در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و 850 مترمربع زیربنا در دست‌ ساخت است.

ناصری افزود: با مشارکت نیکوکارانی از این‌ دست موفق شده‌ایم از نظر شاخص‌های کمی و کیفی بهداشت و درمان گام‌های خوبی برداریم، هر چند که با توجه به محرومیت‌ها، ضرورت افزایش مشارکت خیرین در بخش بهداشت و درمان انکارناپذیر است.

وی از فعالیت خیرخواهانه این نیکوکار دیلمی در زمینه بهداشتی و درمانی و حمایت از محرومین در سایر استان‌ها به‌ عنوان یک امتیاز خاص یاد کرد.

نیکوکار بندر دیلمی نیز گفت: با وجود تلاش دولت اما در زمینه بهداشت و درمان به‌ویژه در مناطق محروم و بافت‌های قدیمی شهرهای بزرگ حجم انبوهی از نارسایی‌ها وجود دارد.

عبدالعزیز صادقی اظهار کرد: به نظر می‌رسد در راستای انتقال فرهنگ انجام فعالیت‌های خیرخواهانه به نسل جوان عملکرد مطلوبی نداشته‌ایم و در این خصوص باید بیش‌ازپیش فعالیت داشت.

صادقی بیان داشت: جوانان ایرانی در همه عرصه‌ها پیشتاز و سرآمد هستند و لازم است تا به‌صورت مطلوب‌تری زمینه را برای ترغیب و تشویق آن دسته از جوانان دارای توانایی به‌منظور انجام فعالیت‌های خیرخواهانه فراهم آورد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در امور تجاری شاهد نقش‌آفرینی جوانان هستیم و بی‌تردید با تقویت فرهنگ نیکوکاری می‌توان از این قابلیت‌ها استفاده بهینه و ارزشمندتری داشت که باید از فضای مجازی در این مورد کمک گرفت.

این نیکوکار که عرصه خدمات بهداشتی و درمانی را برای انجام امور خیر و عام‌المنفعه برگزیده است، افزود: باوجود تلاش و خدمات دولت اما هنوز درزمینه بهداشت و درمان به‌ویژه در مناطق محروم کشور و بافت‌های قدیمی شهرهای بزرگ حجم انبوهی از نارسایی‌ها وجود دارد که بدون مشارکت خیرین امکان ساماندهی آن‌ها در بازه زمانی معقول فراهم نیست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار