مدیرعامل مجموعه بزرگ مصلی امام خمینی (ره) از آمادگی کامل این مجموعه برای حضور میلیونی جمعیت نمازگزار تهرانی در روز عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 16 July 2015
اصغر نادری آماده سازی مصلی تهران برای برگزاری نمازعید سعید فطر را از جمله مسئولیت های این مجموعه در روز عید عنوان کرد و گفت: واقعه نماز عید فطر از نظر ملی و فرا ملی برای کشور اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود: فعالیت ها برای آماده سازی این مصلی از چند روز گذشته آغاز شده و فضای 63هکتاری آن آماده حضور مردم و پذیرایی از آنان است.

نادری با اشاره به امکانات این مجموعه برای برگزاری نماز روز عید سعید فطر خاطرنشان کرد: نمازگزاران می توانند از چندین ورودی در شمال، شرق و جنوب وارد مصلی شوند.

وی گفت: از سمت شمال و بزرگراه رسالت سه در ورودی با عرض مناسب وجود دارد که مردم می توانند براحتی از این درها وارد و پس از نماز خارج شوند.

مدیرعامل مجموعه بزرگ مصلی امام خمینی (ره) یادآور شد: نمازگزاران از سمت شرق و خیابان قنبرزاده نیز می تواند به سهولت وارد مصلی شده و در این ورودی تمهیداتی نیز برای ورود اتوبوس اندیشیده شده است.

نادری با اشاره به ورودی های جنوبی مجموعه مصلی گفت: ورودی های شماره یک، دو، سه و چهار به عنوان ورودی های اصلی مصلای تهران در جنوب این مجموعه آماده استفاده نمازگزاران است.

وی با اشاره به اختصاص پارکینگ هایی برای تسهیل در تردد نمازگزاران تهرانی خاطر نشان کرد: در ورودی شمالی مصلی سه پارکینگ در گلگشت مصلی، محل سازمان ارتباطات و بنیاد مستضعفان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: پارکینگ بیهقی در ورودی غربی مصلی نیز از شب عید تخلیه و برای استفاده نمازگزاران اختصاص می یابد.

نادری با بیان اینکه مجموعه مصلی جنوبی به عنوان پارکینگ افرادی که از ورودی اصلی وارد می شود درنظر گرفته شده، افزود: از سمت شرق نیز خیابان صابونچی برای پارک خودرو و موتورسیکلت تعیین شده است.

به گفته وی بیش از500 خودرو ون نمازگزاران را از پارکینگ ها به محل اقامه نمازمنتقل می کنند.

وی همچنین با اشاره به وجود درهای ورودی مترو ایستگاه مصلی تهران و ایستگاه شهید بهشتی خاطر نشان کرد: این دو ایستگاه در داخل محوطه مصلی ورودی دارند و در روز عید سعید فطر برای استفاده افرادی که با مترو در محل نماز حاضر می شوند، باز است. 

نادری تاکید کرد: امسال سعی شده نقاط قوت و ضعف سال های گذشته بررسی و نقاط قوت تقویت شود تا شهروندان براحتی در نماز عید سعید فطر حضور یابند.

نماز عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار