امام جمعه کازرون:خواستار مراقبت و هوشیاری مردم و مسوولان در مقابل فشارهای روانی و اقتصادی دشمن شد و تاکید کرد: مسوولان ازسهل انگاری، تنبلی، اشرافی‌گری و تکبر نسبت به مردم پرهیز کنند.
کد خبر: ۶۲۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 07 July 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به شهادت امام جعفر صادق(ع) و تسلیت این روز اظهارداشت: اروپا هیچ‌گاه قابل اعتماد برای ما نبوده است، پس ما نباید به کشورهای خبیثی مثل انگلیس، فرانسه و آلمان اعتماد کنیم چراکه شواهد نشان می‌دهد که آنها پایبند قرارها نیستند.

خطیب جمعه کازرون با اشاره به تحریم‌های اقتصادی روا شده به کشور از سوی اروپا و آمریکا، تصریح کرد: این فشار برای آن است که مردم به ستوه آمده و در مقابل نظام اسلامی قرار بگیرند تا نظام تسلیم شود.

خرسند خواستار مراقبت و هوشیاری مردم و مسوولان در مقابل فشارهای روانی و اقتصادی دشمن شد و تاکید کرد: مسوولان ازسهل انگاری، تنبلی، اشرافی‌گری و تکبر نسبت به مردم پرهیز کنند.

امام جمعه کازرون با تاکید بر اینکه اکنون وقت اختلافات سیاسی و جناحی نیست، گفت: همه باید در مقابل دشمن یک دست و پشت سر رهبری باشند تا مشکلات اقتصادی حل شود.

وی با اشاره به فصل تابستان خواستار صرفه جویی در مصرف آب و برق شد و گفت: بحث کم آبی جدی بوده و برخی محلات شهر کازرون و روستاها مشکل دارند.

امام جمعه کازرون با بیان اینکهچشمه‌های آب خشک و کم آب شده و همه باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنیم، ادامه داد: باید از شستشوهای غیر ضروری پرهیز و مصرف آب را مدیریت کرده تا بتوانیم از تابستان عبور کنیم.

خرسند ثبت جهانی آثار دوره ساسانیان به‌ویژه شهر بیشاپور را موفقیتی برای سازمان میراث فرهنگی و آثار باستانی کشور و شهرستان کازرون دانست و با تشکر از کسانی که این موضوع را پیگیری کردند گفت: با ثبت یک اثر تاریخی، در حفظ آن حساسیت بیشتر و در معرفی، جذب گردشگر و اشتغال می‌تواند موثر باشد.

وی با یادآوری سخن مقام معظم رهبری در مورد نقش برجسته تنگ چوگان کازرون گفت: در شرایطی که اروپایی‌ها فخر فروشانه خودشان را شهروندان درجه یک و برتر می‌دانند، ما نیز باید گذشته خودمان را با حفظ این آثار تاریخی نشان دهیم.

امام جمعه کازرون متذکرشد: حفظ این آثار نباید خللی در زندگی مردم به‌وجود آورده و همه باید در حفظ آن کمک کنند.

خرسند با بیان اینکه شهرداری کازرون از نظر درآمد وضعیت مناسبی ندارد، اظهارداشت: تورم، گرانی و حتی مسائل اخیر شهرستان در این موضوع بی‌تاثیر نبوده است.

وی از شورای شهر کازرون خواست تا با کمک کارشناسان راهی برای جذب سرمایه گذار و درآمدزایی پیدا کنند و گفت: یکی از وظایف شورای شورای شهر درآمدزایی است نه فقط نظارت؛ از کازرونی‌های مقیم مناطق مختلف نیز می‌خواهیم در شهر خود سرمایه‌گذاری کنند.

امام جمعه کازرون با اشاره به حمایت دولت فرانسه از گروهک منافقین در این کشور یادآور شد: چندسال است که دولت فرانسه از سازمانی کاملاً تروریستی که خودش قبول کرده که 17 هزار ایرانی و شخصیت‌های مختلف را ترور کرده، حمایت می‌کند.

خرسند افزود: کارهایی که داعش اکنون در سوریه و عراق و دیگر مناطق انجام می‌دهد، منافقین در اوایل انقلاب انجام داده‌اند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار