مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده ۷۹ کاروان از خراسان رضوی به حج تمتع اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۶۲۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶ 05 July 2018

به گزارش تابناک : جواد شاد صبح پنج شنبه در همایش آموزشی و توجیهی حج تمتع ۹۷ که در سالن ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان مشهد برگزار شد اظهار کرد: امسال سهم خراسان رضوی از مجموع کاروان های در نظر گرفته شده برای ارسال به حج، ۷۹ کاروان با ظرفیت ۱۰ هزارو  ۵۱۹ است.

وی افزود:همچنین هشت کاروان از اهل سنت با ظرفیت هزار و ۱۰ نفر اعزام خواهند شد  و از مجموع کاروان ها، ۴۲ کاروان متعلق به شهر مشهد و ۳۵ کاروان متعلق به شهرستان های دیگر خراسان رضوی است.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی بیان کرد: امسال با همت مدیران کاروان ها، کلاس های آموزشی زائرین با نشاط بیشتری برگزار شد و اکثر این کلاس های به صورت اردویی و عملی بود که موجب شد تا زائران با دید بازتری به زیارت اعزام شوند.

همچنین قاصری، مدیر حج و زیارت خراسان شمالی، در این همایش اظهار کرد: از سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در مجموع ۱۰۹ روحانی برای حج تمتع اعزام  خواهیم کرد که از این تعداد ۹۸ نفر شیعه و ۱۱ نفر سنی هستند. همچنین ۵۶ نفر از این افراد معین و ۴۹ نفر معینه هستند.

وی افزود: در خراسان رضوی دو کارگاه معرفت افزایی برای روحانیون، همایش بزرگ زائران حج و دو کارگاه برای نخبگان و فرهنگیان نیز برگزار شده است.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار