کد خبر: ۶۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 15 July 2015
شهردار منطقه 11 کرج از ایجاد مجتمع خدمات رفاهی در این منطقه خبر داد و گفت: توسعه خدمات عمرانی و رفاهی در این منطقه یکی از نیازها و مطالبات مردم است.
 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی فاطمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از خط چهار حصار کرج  اظهار داشت: با توجه به محروم بودن این منطقه و لزوم توجه مسئولان به رفع مشکلات این بخش لذا با ایجاد خدمات رفاهی گامی مهم در جهت توسعه مناطق 11 برداشته خواهد شد.

وی ادامه داد: توسعه خدمات عمرانی و رفاهی در منطقه 11 یکی از نیازها و مطالبات مردم است لذا نباید نسبت به این نیازها و مطالبات بی‌تفاوت بود که در این راستا مسئولان باید توجه ویژه و اساسی به توسعه طرح‌های عمرانی و خدماتی داشته باشیم.
شهردار منطقه 11 کرج در ادامه سخنان خود به احداث مجتمع خدماتی رفاهی در کمربندی خط 4 حصار اشاره کرد و گفت: با اختصاص زمینی به مساحت یک هکتار این مهم در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.
فاطمی گفت: بر این اساس مقرر شده است که با اختصاص زمینی مناسب در مسیر تردد خودروها به سمت جاده چالوس، مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در این مسیر احداث شود.
 فاطمی افزود: مساحت این زمین یک‌ هکتار است که در کمربندی حصار به سمت تونل بیلقان و جاده چالوس قرار دارد و با همکاری شهرداری منطقه 11 شهرداری کرج و اداره راه و شهرسازی برای انجام عملیات مذکور اختصاص داده شده است.
این مسئول با اشاره به امکانات در نظر گرفته شده برای این مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی، بیان کرد: تمامی ابنیه‌ها، فضاها و امکانات مورد نیاز برای بهره‌برداری شهروندان از این مجتمع از جمله مسجد، رستوران، فست فود، کافی شاپ، هایپرمارکت، سرویس بهداشتی، جایگاه سوخت (پمپ بنزین و CNG)، اتو سرویس، تعمیرگاه، کارواش، پارکینگ، محوطه بازی کودکان، واحد کمک‌های اولیه و بانک در نظر گرفته شده است که به زودی عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود.

وی گفت: با اجرای این طرح و بهره‌برداری از آن، گام‌های مؤثری برای توسعه چند جانبه منطقه برداشته می‌شود و رفاه حال شهروندان و مسافران که از کمربندی پر تردد حصار به سمت جاده چالوس به عنوان شریان اصلی دسترسی به استان‌های شمالی کشور گذر می‌کنند میسر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار