نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه انقلاب ما صرفا سیاسی نبود بلکه براساس دین‌خواهی و خداخواهی بود، گفت: مشکلاتی در جامعه وجود دارد، دشمن به عمد این مشکلات را به وجود می‌آورد تا مردم دست از انقلاب بردارند.
کد خبر: ۶۲۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 30 June 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم: حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر مبنای قرآن و اصول الهی شکل گرفت، اظهار داشت: نظریه دانشمندان علوم اجتماعی درباره انقلاب‌ها چنین است که هر انقلابی روزی شروع و تمام می‌شود اما تعریفی که قرآن دارد، متفاوت است.

وی با بیان اینکه تعریف قرآن از انقلابی بودن و مسلمان بودن متفاوت با تعاریف رایج است، گفت: انقلاب اگر الهی باشد تمام شدنی نیست، موضوعی که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید دارند.

امام جمعه شیراز افزود: اگر کسی از دین برگردد به خودش ضرر می‌زند چراکه خدا از مسلمانی ما نفع و ضرری ندارد، این مطلب در سوره مائده و دیگر سوره‌های قرآن به تکرار بیان شده است.

دژکام با بیان اینکه به فرموده قرآن علت دشمنی دشمنان با مسلمانان این است که "می‌خواهند شما را از دین برگردانند"، بیان کرد: مقامات آمریکایی به صراحت گفته‌اند که می‌خواهند در 40 سالگی انقلاب کاری کنند که تعجب همگان را برانگیزد، اینها ملت‌های دیگر را دیده‌اند گمان کردند که ملت مسلمان ایران نیز چنین هستند.

وی با بیان اینکه الگوی ملت ایران، ائمه معصومین به ویژه امام حسین (ع) است، عنوان کرد: ملت ما براساس درسی که از ائمه گرفتند، رفتار می‌کنند و به فرموده مقام معظم رهبری " ترامپ را مار و مور می‌خورد اما این انقلاب باقی می‌ماند".

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه بسیاری از افراد زمانی خیلی انقلابی بودند اما الان واداده شدند، تصریح کرد: عاقبت چنین افرادی به فرموده قرآن این است که نه تنها اعمالشان حبط می‌شود بلکه جهنمی نیز می‌شوند.

وی با اشاره به کسانی که در راه انقلاب واداده‌اند، گفت: اگر تسلیم شویم یعنی پس از 60 سال مبارزه باید دوباره نوکری امریکا را بکنیم ما انقلاب کردیم که نوکر آمریکا نباشیم. اگر دست از انقلاب برداریم همه تلاش‌ها حبط می‌شود و از بین می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه انقلاب ما صرفا سیاسی نبود بلکه براساس دین‌خواهی و خداخواهی بود، افزود: مشکلاتی در جامعه وجود دارد، دشمن به عمد این مشکلات را به وجود می‌آورد تا مردم دست از انقلاب بردارند.

دژکام با تاکید بر اینکه اگر دست از انقلاب برداریم همه چیز را از دست می‌دهیم، بیان کرد: ملت ایران با مشکلات روبه‌رو هستند اما دست از اولاد علی برنمی‌دارند و پای این انقلاب می‌ایستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار