امام جمعه موقت اهواز در شورای اداری استان عنوان کرد:
آیت الله حسن زاده افزود : به گفته معاون اول رییس جمهور دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده است . در جنگ اقتصادی دشمن از درون کشور برای خود یارگیری می کند‌. دنیا گرایی و پلشتی ها در میان مسئولان دشمن را در رسیدن به هدف خود کمک می کند .
کد خبر: ۶۲۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ 26 June 2018

آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در شورای اداری استان که در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزارشد، گفت : هدف دشمنان انقلاب و نظام ، اثبات ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است. مسئولان باید در جهت مقابل آن یعنی کارآمدی نظام تلاش کنند .

به گزارش"تابناک"؛ آیت الله حسن زاده با اشاره به برخی روایات وارده از ائمه اطهار ادامه داد : دستگاه های اجرایی و قضایی باید صداقت در رفتار و گفتار داشته باشند . مولای امیرالمومنین در این باره می فرماید؛ مدیران نباید اهل تمجید و تملق از مدیران ارشد خود باشند. در چنین شرایطی خودپسندی مدیران را فرا می گیرند ، این مساله مدیران را از پذیرش انتقاد سرباز می زنند .

امام جمعه موقت اهواز گفت: مدیران استان باید در قیامت در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند.

وی افزود : به گفته معاون اول رییس جمهور دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده است . در جنگ اقتصادی دشمن از درون کشور برای خود یارگیری می کند‌. دنیا گرایی و پلشتی ها در میان مسئولان دشمن را در رسیدن به هدف خود کمک می کند .

آیت الله حسن زاده فضای مجازی را یک فرصت برای شفاف سازی در عملکرد مسئولان عنوان کرد و گفت : اگر فضای مجازی نباشد ممکن نبود که خانه هزار متری را رها کنیم .

امام جمعه موقت اهواز بیان داشت : باعث افتخار است که وزیران نیرو ، بهداشت و نفت اعلام کردند که استاندار خوزستان تمام تلاش خود را در جذب اعتبارات بکار گرفته است. مدیریت جهادی استاندار خوزستان در حل مشکلات استان قابل ستایش است . وقتی وزیر نیرو می گوید همه اعتبارات در حوزه آبفا استان جذب شده است حاصل مدیریت کارآمد استان است .

امام جمعه موقت اهواز گفت : حل مشکلات استان تلاش شبانه روزی و مستمر می خواهد . مدیران استان نباید به تلاش در ساعات اداری اکتفا کنند. رسانه ها هم باید تلاش ها و عملکرد مدیران رادر کنار انعکاس مشکلات و معضلات پوشش بدهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار