کد خبر: ۶۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰ 14 July 2015
مدیرکل دامپزشکی استان البرز از افزایش شدت بازرسی از واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی خبر داد.
علی اصغر شریفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: بازدید و بازرسی از مراکز تهیه و عرضه مواد خام دامی با گرم شدن هوای البرز شدت بیشتری به خود گرفته است.
وی با بیان اینکه امسال نظارت‌های خود را از مراکز تهیه و عرضه مواد خام دامی سنتی افزایش داده‌ایم، خواستار همکاری هر چه بیشتر مردم در این زمینه شد و از مردم خواست تا خرید خارج از شبکه نداشته باشند.
این مقام مسئول با اشاره به میزان بازرسی‌ و نظارت‌هایی که در این زمینه اعمال می‌شود، از بازرسی تمام مراکز تهیه‌ توزیع و عرضه مواد خام دامی و فرآورده‌های لبنی به صورت دوره‌ای خبر داد.
شریفی با اشاره به اینکه در این بازرسی‌ها تمام فرآورده‌های خام دامی غیرقابل مصرف مورد شناسایی قرار می‌گیرد، اعلام کرد: با معدوم‌سازی فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف، این فراورده‌ها از چرخه مصرف خارج می‌شوند.
مدیرکل دامپزشکی استان البرز در پایان با بیان اینکه امسال نیز موضوع نظارت و بازرسی بر فرآورده‌های خام دامی مورد توجه خاصی قرار دارد، گفت: اکیپ‌های بازرسی و کنترل بهداشتی شبکه دامپزشکی البرز با بازدیدهای دوره‌ای عملکرد کشتارگاه‌ها، مراکز عرضه گوشت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای قصابی‌ها، رستوران‌ها، کبابی‌ها و ... را مورد سنجش قرار می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار