کد خبر: ۶۱۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ 08 June 2018

كنايه 'گرشاسبى' به 'خريدهاى استقلال' و واكنش به احتمال بازگشت 'احمدزاده'

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به بازیکنان آزاد تیم گفتیم برای مذاکره بیایند و آنهایی که نیامدند مهم نیست چون کسی را به زور نگه نمی‌داریم.
حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این سوال که چنانچه حضور فرشاد احمدزاده در باشگاه لهستانی منتفی شود او شانسی برای بازگشت به پرسپولیس خواهد داشت یا نه؟ گفت: در مورد بازیکنی که از تیم رفته صحبتی نمی‌کنیم و کاری به او نداریم.
وی راجع به اینکه عده‌ای می‌گویند برخی باشگاه‌ها با رسانه‌ای کردن خرید‌های تیم‌شان در نیمه شب به نوعی خواسته‌اند با توجه به محرومیت پرسپولیس بازیکنان جدید خود را به رخ باشگاه پرسپولیس و هوادارانش بکشند، اظهار داشت: این مسائل مهم نیست. اجازه دهید آنها از این کارشان خوشحال باشند.

 

واكنش "برانكو" به تهديد درباره نتيجه نگرفتن "پرسپوليس"/نمى توانيم بازيكن جديد بگيريم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید واقعیت را دید. بازیکنانی که رفته‌اند آرزوی موفقیت برایشان دارم و محرومیت از سوی فیفا هم مانع از جذب سروش رفیعی و سایر بازیکنان می‌شود.به گزارش پیروزی، سرمربی پرسپولیس درباره حضور بازیکنانی نظیر سروش رفیعی و مهدی شیری در لیست خریدش تصریح کرد: باشگاه از حضور در نقل و انتقالات محروم است. بنابراین نمی توانیم بازیکن جدید بگیریم. صحبت های ایوانکوویچ نشان می دهد هواداران پرسپولیس امیدی به بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم نباید داشته باشند و این تیم باید با وضعیت موجود، رقابت های فصل آینده لیگ برتر و همچنین ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کند.
برانکو ایوانکوویچ در حالی نگاه خوشبینانه خود را برای رقابت با تیم هایی نظیر سپاهان، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز که در نقل و انتقالات خیلی جدی حضور دارند حفظ کرده است که شایعات زیادی نیز پیرامون تخریب احتمالی سرمربی موفق سرخپوشان در همان بازی های ابتدایی لیگ برتر و توسط برخی افراد خاص به گوش می رسد. وی در پاسخ به این سوال که برخی ها شما را تهدید کرده اند که اگر در سه هفته نخست لیگ برتر امتیاز نگیرید تیم را به هم می زنند اظهار داشت: حقیقتش این است که بطور دقیق متوجه این صحبت نمی شوم و نمی دانم از کدام اتفاق صحبت می‌کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار