سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه گفت: 2 چمن مصنوعی این شهرستان بنام 2 بانوی فوتسالیست ایذه‌ای نامگذاری شد.
کد خبر: ۶۱۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ 09 June 2018

میثم دادمرز اظهار داشت: با توجه به افتخار آفرینی بانوان ایذه‌ای در مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا و برای قدردانی از آنها ، با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان دو چمن مصنوعی ایذه به نام آنها ثبت شد.

وی افزود: چمن مصنوعی واقع در پارک بی بی مریم بختیاری بنام فرشته خسروی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان و چمن مصنوعی واقع در استادیوم تختی ایذه نیز به نام طاهره مهدی پور ، دروازه‌بان این تیم نامگذاری شد.

وی هدف از این کار را ترویج ورزش در بین بانوان قلمداد کرد و گفت: بانوان ایذه‌ای در سالیان اخیر در رشته های مختلف از جمله فوتسال و فوتبال موفقیت‌های چشمگیری داشته اند و امیدواریم با اقدامات انجام شده، سرعت پیشرفت ورزش بانوان در ایذه بیشتر شود.دادمرز از ساخت یک سالن ورزشی ویژه بانوان در آینده خبر داد و تصریح کرد: با نظر مساعد مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مجوز ساخت این مکان ورزشی صادر شده است و عملیات ساخت آن به زودی آغاز می‌شود.

فرشته خسروی و طاهره مهدی پور دو عضو تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان هستند و چندی پیش به همراه این تیم به مقام قهرمانی مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا دست پیدا کردند.شهرستان ایذه با حدود 220 هزار نفر جمعیت در شرق استان خوزستان قرار دارد، فاصله این شهرستان تا اهواز 183 کیلومتر است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها: ایذه ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار