ایجاد حریق بامداد امروز در یک ساختمان دو طبقه در خیابان امامت مشهد مقدس ملزومات زندگی یک خانواده را به تلی از خاکستر تبدیل کرد.
کد خبر: ۶۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱ 14 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از مهر، زبانه های آتش یک ساختمان دو طبقه در مشهد مقدس و واقع در خیابان امامت را فرا گرفت و ساکنان این مجتمع مسکونی را به محاصره خود درآورد.

اقدام به موقع آتشنشانان برای اطفای این حریق گسترده که به سرعت در حال انتشار و سرایت به سایر واحد های مسکونی بود مجاور بود موجب شد تا از تلفات جانی در این حادثه جلوگیری شود.

کانون این حریق که به گفته آتشنشانان در طبقه همکف این مجتمع قرار داشت موجب شد تا ساکنان طبقات فوقانی به دلیل حجم شعله های اتش و دود غلیظ متصاعد شده در طبقات بالایی به محاصره آتش دربیایند.

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد در تشریح جزئیات حادثه بامداد امروز بیان کرد: با استمداد شهروندان و گزارش آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۴۳، ۲۳ و ۵ را به همراه تجهیزات اطفایی و یک دستگاه خودرو نردبان به محل حادثه اعزام کرد .

حسین صالح نظر اباد با بیان اینکه کانون این حریق در طبقه همکف واقع شده بود ادامه داد: خوشبختانه ساکنان طبقه همکف در زمان وقوع آتش سوزی در منزل حضور نداشتند اما به دلیل زبانه های اتش و دود متصاعد شده ساکنان طبقات فوقانی در واحد مسکونی خود بر اثر این حادثه محبوس شدند که با اقدام به موقع آتش نشانان نجات داده شدند.

وی اظهار کرد: گروه های اعزامی به محل حادثه بی درنگ به ۲ گروه تقسیم شده و یک گروه نسبت به اطفاء حریق و گروه دوم نیز به انتقال محبوسان به بیرون از ساختمان و همچنین عملیات تهویه دود از محیط اقدام کردند.

افسر نگهبان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد بیان کرد: آتشنشانان تعداد ۶ تن از ساکنان ساختمان که در طبقات بالاتر گرفتار شده بودند را پس از تهویه دود و ایمن سازی محل با استفاده از دستگاه های تنفسی از طریق سرویس پله ها به بیرون از ساختمان منتقل کردند .

وی بیان کرد: متاسفانه این حادثه خسارات مالی فراوانی بر جای گذاشت و واحد مسکونی طبقه همکف را به خاکستر تبدیل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار