نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسوولان با جدیت و برنامه ریزی دقیق برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و اقشار آسیب پذیر جامعه، وظایف خود را به درستی انجام دهند.
کد خبر: ۶۱۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ 02 June 2018

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد با بیان اینکه در روزهای اخیر قیمت برخی کالاها و اجناس شتاب گرفته و این امر موجب فشار بر طبقات ضعیف جامعه شده افزود: مسوولان وظیفه دارند با نظارت و کنترل، جلوی برخی گرانی ها را بگیرند.
وی ادامه داد: تورم و افزایش قیمت ها موجب نارضایتی آحاد مردم شده و این روند به هیچ وجه شایسته نیست و قطعا اگر نظارت و کنترل ها دقیق تر انجام شود می توان در مهار آنها اقداماتی را در استان انجام داد.
امام جمعه یزد تصریح کرد: مردم ما در تمام عرصه ها و میادین حامی نظام ، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستند و باید برای حل مسائل و مشکلات آنها ، مسوولان وظایف را انجام دهند و رضایت همگان را فراهم کنند.
ناصری به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و تصریح کرد: اجرای کامل اقتصاد مقاومتی حلال بسیاری از مشکلات است که باید مدنظر مسوولان باشد.
وی به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی در بعد اقتصادی و تحریم ها اشاره و اظهار کرد:راه برون رفت از بسیاری از مشکلات اقتصادی تحقق اقتصادی مقاومتی و انجام وظایف توسط مدیران اجرایی است.
امام جمعه یزد گفت: ضرورت برنامه ریزی در حوزه اقتصادی ، کنترل قیمت ها ، ارتقای نظارت ها و همچنین همدلی مردم و مسوولان و عمل به توصیه های مقام معظم رهبری موجب حل بسیاری از معضلات فرهنگی و اقتصادی است.
ناصری یزدی به اهمیت توجه به مسائل فرهنگی و تربیتی در جامعه توسط متولیان و خانواده ها به عنوان یک ضرورت اشاره و تصریح کرد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به دین ، ارزش ها و نسل جوان هستند و هوشیاری همه لازم است.
امام جمعه یزد به توطئه های سیاسی دشمنان بخصوص آمریکا اروپا و با همکاری برخی کشورهای اسلامی اشاره و گفت: باید مردم و مسوولان با انسجام و وحدت کلمه در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی کنند.
ناصری به اهمیت روز جهانی قدس امسال بخاطر تحولات منطقه و جهان اسلام و افزایش دشمنی های کفر جهانی اشاره و از مردم برای حضور گسترده در این مراسم دعوت کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار