سرپرست دفتر فناوری اطلاعات استانداری کرمان:
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری کرمان گفت: به‌زودی گرفتن کپی کارت ملی و شناسنامه از شهروندان برای ارائه به ادارات حذف و با راه‌اندازی شبکه دولت تنها ارائه کارت ملی لازم است
کد خبر: ۶۱۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۷ 31 May 2018

جلسه شورای اداری شهرستان فاریاب ظهر امروز با حضور مدیر دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری کرمان برگزار شد.

مصطفی رحمتی در این جلسه استفاده از شبکه‌های فناوری اطلاعات دولت را برای مردم بسیار ارزان و قابل اعتماد عنوان کرد و اظهار داشت: به زودی تمام مکاتبات و گزارش‌های ادارات از طریق سامانه و سیستم فناوری قابل دریافت خواهد بود.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری کرمان خاطرنشان کرد: ارسال اطلاعات و عملکردها از طریق سیستم به صورت آنلاین بوده و از لحاظ کاهش نیروی انسانی و در بعد زمان بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: به زودی گرفتن کپی کارت ملی و شناسنامه از شهروندان برای ارائه به ادارات حذف می‌شود، با راه‌اندازی شبکه دولت شهروندان می‌توانند فقط با ارائه کارت ملی به ادارات مربوطه مشکلات خود را برطرف کنند.

رحمتی گفت: هدف از راه‌اندازی شبکه دولت، سهولت و سرعت در انجام کارهای مردم به ویژه مناطق محروم است.

علی امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فاریاب در این جلسه با انتقاد از نبود نماینده واحد مرکزی خبر در این شهرستان اذعان داشت: فعال‌سازی واحد خبری صدا و سیما در فاریاب از ملزومات است.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) گفت: نبود نظارت در بازار و اماکن خرید و فروش یکی از معضلات شهرستان است.

امیری گفت: قیمت بسیاری از اقلام روزمره مردم تا 20 درصد افزایش یافته که موجب نارضایتی مردم قرار گرفته است.

نیک‌نفس فرماندار فاریاب در این جلسه خاطرنشان کرد: از اول تیرماه سال جاری شبکه دولت در شهرستان فاریاب راه‌اندازی می‌شود و شهروندان می‌توانند از آن استفاده کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار