نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه اسلام یک دین کاملا بی عیب و نقص است و اگر اشکالی وجود دارد از ما مسلمانان است گفت: دشمن با اختلاف‌افکنی بین مسلمانان قصد تضعیف اسلام و مسلمین را دارد.
کد خبر: ۶۱۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۷ 29 May 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز صبح در دیدار جمعی از اهالی سنت شهرستان فهرج با وی با بیان اینکه نماز جمعه در اسلام نماز وحدت است اظهار‌داشت: اسلام دینی است که به وحدت توجه جدی دارد و به همین دلیل به اجتماعات از کوچک تا بزرگ توصیه شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه اسلام به اجتماعات مسلمانان بسیار تاکید دارد و این اجتماعات را مظهر وحدت می‌داند گفت: نماز جماعت یکی از این اجتماعات در مساجد است و خداوند بسیار به این اجتماعات تاکید کرده است.

وی با اشاره به اینکه اجتماعات هفتگی در نماز جمعه توصیه شده که در دو بخش عبادی و سیاسی برگزار می‌شود افزود: نماز جمعه مظهر وحدت ملی در کشور است و دشمن هم از این اجتماعات بهشدت نگران و در هراس است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی بیان کرد: سالی دو بار نیز مردم در نماز عید دور هم جمع می‌شوند که اگر به هر دلیلی در طول سال مردم توفیق دیدن هم را نداشتند در این دو روز همدیگر را ببینند و از موضوعات روز آگاه شوند.

وی با مراسم حج را یک مراسم بین‌المللی برای مسلمین دانست و خاطر‌نشان کرد: سالی یک روز نیز یک اجتماع جهانی داریم که در مراسم حج محقق می‌شود و در این روز مسلمانان از سراسر دنیا حاضر می‌شوند و سفر حج یک واجب الهی و بسیار ارزشمند است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه اسلام یک دین کاملا بی عیب و نقص است و اگر اشکالی وجود دارد از ما مسلمانان است افزود: اسلام دین مهربانی است و اینکه در جایی تند می‌رویم و در جایی سکوت می‌کنیم از اسلام نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن با اختلاف‌افکنی بین مسلمانان قصد تضعیف اسلام و مسلمین را دارد گفت: دشمن می‌خواهد با تضعیف مسلمانان بر اسلام و مسلمانان مسلط شود و جامعه اسلامی باید هوشیار باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی با تاکید بر حفظ وحدت مسلمانان در همه نقاط جهان خاطر‌نشان کرد: نباید با برخی اعتقاد و اغراض شخصی باعث تفرقه و سوءاستفاده دشمن شویم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار