امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه استخدام رابطه‌ای در دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین مصادیق فساد اداری است، گفت:کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید کم کاری در قبال مردم را یکی از منکرات بزرگ بدانند.
کد خبر: ۶۱۲۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹ 28 May 2018
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه استخدام رابطه‌ای در دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین مصادیق فساد اداری است، گفت:کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید کم کاری در قبال مردم را یکی از منکرات بزرگ بدانند.

به گزارش تسنیم ، حجت الاسلام مرتضی موحدی در ستاد امربه معروف و نهی از منکر تویسرکان اظهار داشت: استخدام رابطه‌ای در دستگاه‌های اجرایی از مهمترین مصادیق فساد اداری به شمار می‌رود که به صورت مصداقی توسط مسئولان شهرستان بررسی و پیگیری می‌شود.

وی افزود: جلب رضایت حداکثری مردم و تداوم روند خدمات رسانی بی‌منت باید در اولویت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی باشد و همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی باید کم کاری در قبال مردم را یکی از منکرات بزرگ بدانند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تویسرکان بر لزوم توجه ویژه مسئولان و عموم مردم به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و حراست از بنیان خانواده تاکید کرد و گفت: شورا‌های امربه معروف و نهی از منکر باید در سطح مساجد تویسرکان فعال و از خروجی‌های موثر و کابردی برخوردار باشند.

فرماندار تویسرکان نیز در این نشست گفت: با قاطعیت و بدون تعارف با مصادیق فساد اداری مانند استخدام‌های خارج از رابطه، برخورد نامناسب با ارباب رجوع، رشوه خواری و مواردی از این دست برخورد قانونی انجام می‌شود.

حبیب مومیوند اظهار داشت: کلی‌گویی در زمینه وجود مصادیق فساد اداری نمی‌تواند مشکلات احتمالی این بخش را حل کند بلکه عموم مردم می‌توانند به صورت مصداقی، تخلفات احتمالی کارکنان دستگاه‌های اجرایی را گزارش کنند تا برخورد مقتضی با آن‌ها صورت گیرد.

وی تصریح کرد: استخدام‌های خارج از ضابطه و رابطه‌ای موجب نارضایتی عمومی مردم می‌شود و به همین دلیل رصد این گونه موارد در دستور کار مسئولان شهرستان تویسرکان قرار دارد.

فرماندار تویسرکان بیان کرد: کشف کالا‌های قاچاق به عنوان یکی از مهمترین مصادیق نهی از منکر در شهرستان تویسرکان مورد توجه ویژه قرار گرفته و شهرستان در این زمینه موفقیت‌های فراوانی کسب کرده در حالی که شهرستان تویسرکان مبدا و مقصد کالای قاچاق نیست بلکه مسیر عبور این گونه کالا‌ها به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار