فرماندار تهران:
400 هکتار فضای معدنی در تهران که منجر به آلودگی زیست محیطی است به گفته فرماندار تهران پاکسازی شد.
کد خبر: ۶۱۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ 27 May 2018

 

 ایرنا: عیسی فرهادی روز یکشنبه در مراسم معارفه معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران گفت: باید برای ساماندهی پسماندسوزی، لاستیک سوزی و سایر آلوده کننده های تهران تدبیری اندیشید.
وی تقویت نظارت بر بخش های مختلف شهری را خواستار شد و ادامه داد: متاسفانه بحث نظارت بر فعالیت های مختلف شهری مغفول مانده است و نظارت بر میادین میوه و تره بار، اصناف، تاکسی ها و اتوبوس ها باید دقیق تر باشد. 
فرهادی با بیان اینکه تهران نیازمند 40 کلانتری و بیش از 900 مدرسه نوساز است افزود: همه نهادها از جمله شهرداری، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی و نیروی انتظامی باید با همکاری یکدیگر در مسیر رفع مشکلات و ایجاد فضای جدید اقدام کنند.
وی همچنین با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به روستاهای استان تهران گفت: اگر چه روستاهای تهران محدود است اما توجه به روستاها مهم است و نباید به آنان ظلم شود.
فرهادی گفت: طرح های هادی روستاهای تهران از جمله سنگان و مرتضی گرد هنوز تکمیل نشده است ضمن اینکه گازرسانی روستاهای تهران نیز باید تا پایان سال به اتمام برسد.
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران نیز در این نشست با بیان اینکه اعتماد عمیق مردم به نظام سرمایه فعالیت مسئولان است افزود: امروز روش های سنتی مدیریت دیگر پاسخگو نیست و باید با تکیه بر جوانان، نخبگان و بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی مدیریت کرد.
به گفته عبدالعظیم رضایی ایجاد و حفظ امنیت کلانشهر تهران مهمترین مسئولیت معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری تهران است که باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: برگزاری انتخابات در تهران به عنوان الگوی کشور نیز از مهمترین بخش های فعالیت این معاونت است که سابقه برگزاری شایسته 35 انتخابات تاکنون پشتوانه خوبی برای آینده است.
مراسم معارفه معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران با حضور عیسی فرهادی فرماندار تهران، معاونان وی و مدیران ادارات تهران با معرفی عبدالعظیم رضایی و قدردانی از تلاش های علی اصغر ناصربخت برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار