فرمانده انتظامي استان يزد از شناسايي دو انبار بزرگ کالاي قاچاق و کشف 50 ميليارد ريال انواع لوازم خانگي خارجي فاقد مجوز گمرکي، در اين استان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 13 July 2015

به گزارش تابناک یزد به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "ايرج کاکاوند" با اعلام اين خبر گفت: در راستاي تشديد طرح هاي مبارزه با قاچاق کالاهاي گمرکي و همچنين ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم براي قاچاقچيان کالا، ماموران پليس استان يزد، دو انبار بزرگ دپوي لوازم خانگي قاچاق را مورد شناسايي قرار دادند.

وي ادامه داد: ماموران پليس ضمن هماهنگي با مقامات قضائي، در بازرسي از اين دو انبار، بيش از 50 تن انواع لوازم خانگي خارجي قاچاق را کشف  و دو نفر از قاچاقچيان کالا را نيز دستگير کردند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار کاکاوند ارزش برآورد شده اين کالاهاي قاچاق را 50 ميليارد ريال بيان کرد و خاطر نشان ساخت: متهمان، اين کالاها را در کارتن هاي ايراني بسته بندي و از بندرعباس به يزد منتقل مي کردند.

  رئيس پليس استان يزد در پايان با بيان اينکه قاچاق کالا موجب انحراف سرمايه و در نهايت کاهش توليد ملي، درآمد سرانه، گسترش فقر و بيکاري در جامعه مي شود، بر عزم جدي پليس در راه مبارزه با اين معضل اجتماعي تاکيد کرد و يادآور شد: کالاهاي قاچاق کشف شده به اداره گمرک استان تحويل و متهمان به مراجع قضائي معرفي شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار