کد خبر: ۶۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۷ 13 July 2015
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۱۰۰ مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافربری استان البرز انجام گرفت، گفت: ۹۵ دفتر خدمات مسافربری در استان البرز وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عبدالناصر میرچی در جلسه ستاد سفر استان البرز که عصر امروز در محل استانداری البرز با حضور استاندار البرز برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه پیرو برنامه ریزی برای تعطیلات پیش رو عید سعید فطر برگزار شده است.
 
وی با بیان اینکه باید با برنامه ریزی دقیق آمادگی لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران در این ایام را داشته باشیم، افزود: نظارت موثر بر تاسیسات و واحدهای خدماتی در این ایام به شدت انجام می شود.
 
مدیرکل میراث فرهنگی البرز با تاکید بر اینکه نظارت بر اسکان مسافران، برنامه ریزی کشیک ایام تعطیل و رسیدگی به شکایات از جمله اهداف و برنامه های مد نظر در این تعطیلات است، خاطرنشان کرد: از تاریخ 16 خردادماه لغایت 14 تیرماه سال جاری 48 مورد بازدید تلفیقی توسط دستگاه های اجرایی و اداره کل میراث فرهنگی از مراکز و امکان خدمات رسان به مسافران انجام گرفته است.
 
وی با اشاره به اینکه در کل 17 مورد از این بازدید ها به تذکر، 13 مورد به اخطار و تنها یک مورد به اخطار پلمب ختم شده است، تصریح کرد: 100 مورد بازدید  نیز توسط اداره کل میراث فرهنگی از دفاتر خدمات مسافربری موجود در سطح استان صورت گرفته است.
 
میرچی با بیان اینکه 95 دفتر خدمات مسافربری در سطح استان البرز وجود دارد، گفت: در راستای بحث تبلیغی کتابچه ای حاوی اطلاعات گردشگری استان البرز هچنین نقشه گردشگری استان تهیه شده که در این ایام بین مسافران توزیع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار