سالانه 450 دستگاه بکهو لودر در کارخانه ای دریزد توليد مي شود .
کد خبر: ۶۰۹۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ 22 May 2018

به گزارش تابناک يزد، یک واحد صنعتي در شهرک صنعتي تفت توانسته است با بهره گيري از دانش بومي و توان تخصصي نيروهاي جوان و متخصص خود دستگاه مورد نياز بخش راه سازي و کشاورزي را توليد کند.
به گفته مدير عامل اين واحد صنعتي سالانه 450 دستگاه بکهو لودر در اين کارخانه توليد مي شود که اين تعدادبخشي از نياز کشور را به ماشين آلات راهسازي و کشاورزي را تامين کرده است.
به گفته پور حسين اين شرکت همگي با مواد اوليه ايراني و با بهترين کيفيت توليد مي شود.
به گفته مدیر تولید این کارخانه ، توليدات اين شرکت هم اکنون قابل رقابت با ساير محصولات خارجي است که تنها حدود دو سوم قيمت مشابه خارجي در اين کارخانه ساخته مي شود.
ميرحسيني می گوید: هم اکنون 150 نفر در اين واحد صنعتي مشغول به کارند و قرار است تا پايان امسال با افزايش توليد ،بخشي از محصولات اين کارخانه به خارج از کشور هم صادر شود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به گفته وی توليدات اين واحد صنعتي علاوه بر بي نياز کردن کشور به اين نوع ماشين آلات سالانه چيزي افزن بر 15 ميليون دلار هم براي کشور صرفه جويي ارزي بدنيال دارد.
مدير توليد این کارخانه می گوید: قيمت کمتر ، کيفيت محصول ، ارائه خدمات پس از فروش رايگان در سراسر کشور ،آموزش رايگان و ارز آوري از جمله مزاياي توليد اين محصول است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار