همراه تابناک کهگیلویه وبویر احمد
در بسته خبری امروز به تبلیغات خبری که نمایندگان به راه انداخته اند می پردازیم و در همین رابطه نامه یک فعال سیاسی به یکی از نمایندگان ودر آخر هم خبر مربوط به راه آهن یاسوج -اقلید وبهره برداری تبلیغاتی از آن.
کد خبر: ۶۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 12 July 2015
در بسته خبری امروز به تبلیغات  خبری که نمایندگان به راه انداخته اند می پردازیم و در همین رابطه نامه یک فعال سیاسی به یکی از نمایندگان ودر آخر هم خبر مربوط به راه آهن یاسوج -اقلید وبهره برداری تبلیغاتی از آن.

******
این روزها حضور نمایندگان استان در فضای مجازی ودر حوزه  انتخابیه بسیار پررنگ شده وبسیار مشخص است که در حال اعلام آمادگی وشروع فعالیتهای تبلیغاتی خود هستند. تقریبا روزی نیست که سایت های استان تیتری از نماینگان نزنند.البته خواسته یا  ناخواسته ابتدا با راه انداختن دعواهایی تمام سایتها را حساس کردند وپس از آن به نظر می رسد پرده بعدی نمایش یعنی سرزدن های زیاد به مناطق مختلف وتحت پوشش گسترده قرار گرفتن این حضور ها را کلید زدند. بسیار ضایع تبلیغات می شود .از پروژه هایی که سر وته انها معلوم نیست تا وعده های  عجیب مثل این صحبت آقای بزرگواری که گفته دیشموک وقلعه رئیسی شهرستان شدند!ولی با دولت است که کدام را زودتر اعلام کند! در چند ماه آینده شاهد فعالیت های عمرانی هم خواهیم بود البته برای مدتی .این هم شگرد دیگریست که نمایندگان با آن عامه را فریب می دهند.جالب ترین تبلیغات نمایندگان داد وبیداد کردن از دست مدیران نالایق است در صورتی که در یک شوی تبلیغاتی دیگر جهت نشان دادن هماهنگیشان باهم اعلام می کردند مدیران را بین خود تقسیم کردیم.بیچاره مردم به چه کسانی باید اعتماد کنند!

******
در این بخش از بسته خبری نامه یک اصولگرا را به بزرگواری آورده ایم که نشان از درک بالای کاربران وفعالان سیاسی از وضعیت بکار گرفته بوسیله نمایندگان است;
 با عرض سلام واحترام خدمت نماینده محترم و شریف کهگیلویه،چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام بزرگواری.
گاه‌گداری مطالب جنابعالی را در مباحث مختلف و موضع گیری‌هایتان را از طریق رسانه‌های مختلف، داخلی، خارجی، انقلابی و ضد انقلاب نظاره گر هستم.
آقای بزرگواری آخرین مطلبی که از شما در رسانه ها منتشر شد متاسفانه فرزندان انقلابی این سرزمین را به افرادی افراطی متهم ساختید و دلیل جدایی خود را از جبهه پایداری افراطی گری برخی از اعضای آن دانستید.
آقای بزرگواری بعد از مصاحبه دوباره شما با سایت ضد انقلاب روز آنلاین دوستان و خیرخواهان این نکته را گوشزد کردند که مصاحبه با این چنین سایت هایی به محبوبیت شما که نمی افزاید هیچ بلکه موجب تخریب بیش از پیش جنابعالی نیز می شود و این خیرخواهان جوانان جبهه پایداری در استان کهگیلویه و بویراحمد بودند که خیر و صلاح حضرت عالی را می خواستند.
برادرارجمند جناب آقای بزرگواری در بخشی از مصاحبه تان آمده است که جبهه پایداری را یک تشکیلات رسمی نمی دانید و بخاطر افراطی گری همان ابتدا از آن جدا شده‌اید، لازم است خدمت شما عرض کنم که متاسفانه ساختار و اصالت جبهه پایداری را از همان ابتدا نشناخته و هنوز هم نمی شناسید چرا که شعار جبهه پایداری این نبود که مانند یک حزب و جناح سیاسی فعالیت داشته باشد، بلکه با این سخن پا به عرصه گذاشت که هر انسان عدالت خواهی در هر کجای جهان در برابر استکبار بایستد و در برابر آنها کوتاه نیاید و از خود ضعف نشان ندهد می تواند خود را در جبهه پایداری ببیند و عضو آن باشد، و همین شعار باعث شد که خیل عظیمی از جوانان خوش فکر و انقلابی به این جبهه بپیوندند.
آقای بزرگواری وقتی که حرف از جبهه پیش می آید دیگر بحث حزب و گروه خاص نیست بلکه حکایت یک جنگ بزرگ فرهنگیست که جبهه حق در مقابل جبهه باطل قرار گرفته است.
و اما جناب آقای بزرگواری زمانی که در تریبون مجلس بحث چماق لری را مطرح کردین و حمله اقشار مختلف را در برابر خود دیدین همین رفتارهای تند موجب این می شد که برخی شما را عضو جبهه پایداری بخوانند تا اینکه چندین بار طی اعلامیه هایی روابط عمومی جبهه شما را عضو جبهه پایداری ندانست و این اعلامیه ها نشان از این داشت که رفتارهای تند و افراط گرایانه در جبهه پایداری جایگاهی ندارد و در جبهه پایداری و حرکت‌های آن منطق و گفت و گوی سالم حاکم است.
جناب آقای بزرگواری امیدواریم که در آینده شاهد چنین اظهار نظرهایی که به فرزندان انقلاب خدشه وارد می کند نباشیم و همه ما با تمام توان در مقابل جبهه باطل بایستیم.

******
درادامه ودر رابطه با موضوع بحث بالا اعلام جزئیاتی از فعالیت راه آهن اقلید یاسوج است که بامصاحبه نماینده اقلید و مقایسه آن با درگیری نمایندگان ما بر سر این موضوع به آن می پردازیم;

نماینده مردم ‌اقلید در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، از آغاز اجرای خط راه‌آهن آن شهرستان ‌به ‌یاسوج ‌خبرداد. الیاس طاهری،اظهار داشت: اجرای خط ریلی اقلید به یاسوج در مرحله نخست به مسافت ۲۲ کیلومتر از اقلید آغاز شده و پیمانکار طرح نیز تجهیز کارگاه را انجام داده است.

طاهری با بیان اینکه اجرای این طرح ریلی تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی و گردشگری شهر اقلید و یاسوج به‌دنبال دارد، بیان کرد: درخواست ما از مسئولان متولی تسریع در اجرای این طرح و برنامه‌ریزی لازم برای اجرای به موقع آن است.

نماینده مردم ‌اقلید در مجلس شورای اسلامی به آخرین وضعیت طرح راه‌آهن اقلید – یزد نیز اشاره کرد و گفت: این طرح در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سال ۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد که با اتصال راه‌آهن اقلید به یزد این شهرستان به چهارراه ریلی تبدیل شده و امکان دسترسی از طریق خطوط ریلی به فارس، یزد، مشهد و کهگیلویه و بویراحمد فراهم می‌شود.
از طرف اقلید کار شروع شده ولی نمایندگان ما هنوز هیچ کاری نشده دعوای مالکیت  پیگیری آن برای خود را انجام می دهند.
با این وضعیت موجود، مسئولین! لطفا از توسعه صحبت نکنید به قول معروف بگذارید به درد خود بنالیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار