معاون وزیر دفاع سوریه در فارس گفت: سوریه به اقدامات اسرائیل جواب خواهد داد.
کد خبر: ۶۰۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 13 May 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:معاون وزیر دفاع سوریه در حاشیه بازدید از موزه دفاع مقدس فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موزه دفاع مقدس فارس یکی از بزرگ‌ترین موزه‌ها در خصوص شهدا و دفاع مقدس بوده که تابه‌حال دیده‌ام.

وی افزود: باعث افتخار است که برای پاسداشت شهدا مکان‌هایی فراهم‌شده است و این خیلی خوب است که برای نسل‌های آینده تداعی خواهد شد که نسل‌های گذشته چه تلاش‌ها و افتخارآفرینی‌ها برای کشورشان و پیروزی‌های کشورشان انجام داده‌اند.

سلیم با اشاره به اینکه بزرگداشت وزنده نگه‌داشتن شهدا یک حرکت بسیار بزرگ انسانی و اخلاقی است، بیان کرد: دیدن این مکان و تصویر شهدایی که روح خود را برای سایرین تقدیم کردند، ارزشمند است؛ همچنین این بسیار برای ما مهم است که بتوانیم چنین موزه‌هایی را در کشور خودمان داشته باشیم .

وی با اشاره به حملات اسرائیل به سوریه گفت: سوریه به اقدامات اسرائیل جواب خواهد داد و این عملکرد اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند.

رابطه بشار اسد با امام خامنه‌ای همان رابطه حافظ اسد با امام خمینی است

یکی از مقامات سوری حاضر در این سفر نیز بابیان اینکه رابطه ایران و سوریه رابطه عمیق و گسترده‌ای است، اظهار کرد: همانند رابطه‌ای که حافظ اسد با امام خمینی(ره) داشته‌اند، حافظ اسد در جریانات دفاع مقدس در کنار مردم ایران ایستاد و در مقابل تمام کشورهای عربی مقابله کرد، همان ارتباط بین بشار اسد و امام خامنه‌ای ادامه پیداکرده است.

وی اظهار کرد: محور ایران، حزب‌الله و سوریه یک محور بسیار قوی در مقابل محور شرارت و صهیونیست بوده و جنگ ضد تکفیری همان جنگی است که مقاومت آغاز کرده است.

وی ادامه داد: ما با ایران در یک خندق واحد هستیم، خون ما در زمین سوریه باهم مخلوط شده که به همت شما بسیاری از زمین‌های ما آزادشده است و در مقابل تروریست موفق خواهیم شد.

ایران عمق استراتژیک سوریه و سوریه عمق استراتژیک ایران

وابسته نظامی ایران در سوریه نیز در ادامه این دیدار اظهار کرد: حامل پیامی هستیم در کنار ارتش سوریه که حماسه آفریدند که باعث شد امنیت در منطقه ایجادو توطئه‌های شوم و پلید مستکبر اروپایی که بنا داشتند به‌زور یک نظام مستقر را در سوریه و عراق ساقط کنند، نقش بر آب شود.

سرتیپ پاسدار ابوالقاسم علی‌نژاد با یادآوری دلایل حضور ایران در سوریه و عراق با اشاره به اینکه به امر رهبری در سوریه حضور پیداکرده‌ایم و این را باافتخار به همه عالم می‌گوییم، گفت: از آرمان‌های ماست که به مظلومین عالم در هرکجای دنیا کمک کنیم.

علی نژاد ادعا کرد که سوریه بیش از 70 درصد از موشک‌های اسرائیل را خنثی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار