کد خبر: ۶۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۱ 12 July 2015
سرپرست هیئت شطرنج استان البرز از واگذاری سالن تخصصی شطرنج مهرشهر کرج به ورزش های رزمی خبر داد و گفت: توقع خانواده شطرنج البرز بازگشت دوباره این فضا به این ورزش فکری است.
مهدی کیانپور در گفتگو با مهر، اظهار کرد: دو سال پیش به بهانه اینکه این سالن تازه تاسیس مخاطب ندارد آن را از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار کردند این در حالی است که؛ در این مدت در این فضای اختصاصی ورزش های رزمی آموزش داده می شد.

وی افزود: مدتی پیش برای اجاره دوباره آن مزایده گذاشتند اما کسی اعلام آمادگی نکرد. هیئت شطرنج استان انتظار دارد این سالن دوباره به شطرنجی ها واگذار شود در این صورت می توانیم شاهد توسعه این ورزش در مناطق دیگر شهر کرج باشیم.

کیانپوربا بیان اینکه سالن شطرنج واقع در مجموعه کیانپور کرج نمی تواند پاسخگوی مراجعان ما از سراسر شهر باشد گفت: سالن مهرشهر می تواند نقش دومین پایگاه آموزشی را ایفا کند و برای توسعه این ورزش موثر باشد.

سرپرست هیئت شطرنج استان البرز به برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت ورزشی اشاره کرد و گفت: پس از ۴ بار فراخوان برای ثبت نام افراد علاقمند برای احراز سمت ریاست هیئت استان و بر هم خوردن انتخابات به دلایل مختلف قرار است این مجمع در تاریخ ۱۲ مردادماه برگزار شود امیدوارم در مسیر برگزاری آن مشکلی رخ ندهد.

وی ادامه داد: برای انتخابات پیش رو ۵ نفر کاندید شده اند و توقع می رود در یک فضای رقابتی سالم فردی که مورد اعتماد اعضای مجمع قرار گرفت سکان هدایت این ورزش را برعهده بگیرد.

کیانپور در پایان گفت: جشنواره کشوری شطرنج مردادماه امسال برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار